سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

دانلود گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری
کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری
کارورزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری
دانلود گزارش کارآموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری
دفتر فنی مهندسی
 جاوید سازه 
معماری
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل doc
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 22

گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری در 22 صفحه ورد قابل ویرایش

 زمان شروع و پایان دوره

پس از اطلاع دانشکده شریعتی از محل کارآموزی اینجانب در تاریخ 7/5/85 شروع به فعالیت نمودم و تا تاریخ 12/6/85 به مدت 30 روز از ساعت 8 صبح لغایت 4 بعد از ظهر در مجموع به مدت 240 ساعت در آن محل به کارآموزی و فرا گرفتن اطلاعات و تجربیات مفید جدید مشغول بودم.

لازم به ذکر است که در ایام تعطیل رسمی و جمعه‌ها با کسب اجازه از مهندس جاوید در محل کارآموزی خود حضور نداشتم. و با گذراندن چند روز اضافه به جبران روزهای که تعطیل رسمی و جمعه بود پرداختم.

لازم به ذکر است اینجانب حتی پس از گذراندن 240 ساعت کارآموزی با کسب اجازه از مهندس جاوید چند روز دیگر در آنجا برای فراگیری بیشتر کار حضور داشتم.


گزارش فعالیت‌های انجام شده

در تاریخی 7/5/85 در اولین روز کارآموزی با مراجعه دفتر فنی مهندس جاوید سازه محلی که در آنجا باید فعالیت‌های دوره کارآموزی خود را به انجام می‌رساندم حضور یافتم. در اولین روز کارآموزی به دلیل آشنا نبودن با افراد و محیط کار مشغول به آشنایی با مسئولان و کارکنان دفتر مهندس شدم.

در تاریخ 8/5/85 در دومین روز کارآموزی پس از مراجعه به دفتر فنی سعی به آموختن روابط بین کارکنان با مراجعین و نوع آمد و شد مهندسین و پیمانکاران پرداختم. در آن روز چند پیمانکار و یک صاحب زمین که برای ساخت آپارتمان زمین یک طبقه خود را در اختیار مهندس جاوید قرار داده بود به صحبت‌های آنها پیرامون ساخت و ساز توجه کردم.

در تاریخ 9/5/85 در سومین روز کار آموزی پس از مراجعه به دفتر فنی به دلیل آشنا نبودم کامل و صحیح با مهندس جاوید و دیگر کارکنان به مانند روزهای قبل بیشتر سعی کردم تا با روابط بین مهندس و کارکنان و مراجعین و صحبت با یکی از همکاران مهندس جاوید به پیرامون درس معماری در دانشکده خود در اصفهان و نوع آموزش درس‌ها و سطح آموزش صحبت کردیم.

در تاریخ 10/5/85 در چهارمین روز کارآموزی خود با حضور دفتر مهندسی پس از گذشتن چند ساعت از روز که من مشغول صحبت با همکار مهندس جاوید در مورد دفتر مهندس که در آن مشغول کارآموزی بودم یکی از پیمانکاران با مراجعه به دفتر فنی مهندس جاوید خواستار تغییر طراحی نقشه‌ای که مهندس جاوید ترسیم کرده بود نمود و دلیل خود را زیبا نمودم طرح از نظر مالک زمین عنوان نمود و من نیز با کسب اجازه از مهندس جاوید با نظرات بر نحوه ارائه طرح جدید و رفع اشکال در آن نقشه توسط مهندس جاوید چند نکته در مورد طرح و بهتر نمودن طرح آموختم.

دانلود گزارش کاراموزی دفتر فنی مهندسی جاوید سازه معماری

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی