سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)
مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل docx
حجم فایل 75 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 115

طلا (GOLD)

 مقدمه

برای قرن ها، طلا به ویژگی های منحصر به فرد، نایابی، زیبایی، و عدم فناپذیری، مورد توجه همیشگی انسانها بوده است. کشورها طلا را به عنوان ذخیره ثرونت ووسیله ای برای تبادل معاملاتیپذیرفته اند و افراد برای کسب اطمینان از تغییرات و عدم ثبات پولهای کاغذی، همواره بدنبال خرید و ذخیره طلا بوده اند. در حال حاضر، معاملات طلا بجای شیوه های سنتی استفاده از شمش، سکه و جواهرات، در بازارهای بورس بین المللی صورت می گیرد. قراردادهای سلف خرید و فروش طلا، از ابزارهای معاملاتی با ارزش هستند که تولید کنندگان تجاری و مصرف کنندگان طلا از آنها استفاده می کنند.

طلا در طبیعت به صورتهای مختلفی یافت می شود: در ترکیبات نقره و سرب، رگه های کوارتز، طلای بستر رودخانه و یا به همراه سولفیدها، در آب شور مقادیر قابل توجهی طلا یافت می شود اما استحصال آن مقرون به صرفه نیست.

تلاشهای اولیه برای کسب طلا از هنگام اولین سفر دریایی کریستلف کلمب صورت گرفت. از سال 1492 تا 1600، کشورهای آمریکایی شمالی و جنوبی و جزایر واقع در کارائیب بیشترین میزان استخراج طلا را داشتند و معاملات تجاری عمدتا توسط این کشورها انجام می شود. در اواسط قرن 17، کلمبیا، پرو، اکوادور، پاناما، و جزایر اطراف آن بیش از 61% از طلای کشف شده جدید را در اختیار گرفتند. در قرن 18، این کشورها 80% طلای جهان را عرضه می کردند. پس از اکتشاف طلا در کالیفرنیا در سال 1848، آمریکای شمالی به عنوان بزرگترین تولید کننده و عرضه کنده طلای جهان شناخته شد. از سال 1850 تا 1875 مقدار اکتشاف طلا در جهان از 350 سال گذشته آن، بیشتر شد و در سال 1890، رگه های یافت شدة طلا در آلاسکا و یونان مهمترین منابع طلا شناخته شدند و تنها اندک زمانی پس از آن، طلا در آفریقا کشف شد و امروزه، بزرگترین تولید کنندگان طلا : آفریقای جنوبی، ایالات متحده آمریکا، استرالیا، کانادا، چین، اندونزی و روسیه هستند.

ایلات متحده آمریکا، اولین نقش رسمی مبادلاتی طلا به عنوان پولرا در سال 1792 اجرا کرد و کنگره پشتوانه پول کشور را با دو فلز طلا و نقره تعیین نمود. طی رکود بزرگ اقتصادی در دهه 1930، بیشتر کشورها برای تثبیت بیشتر وضعیت اقتصادی، پول خود را از طلا جدا کردند، بار دیگر، در سال 1944 طلا به سیستم پولی بازگشت و آن زمانی بود که معاهده (Bertton Woods) ارزش پول کاغذی کشورهای جهان را با دلار آمریکا تعیین کرد که خود دلار نیزپشتوانه طلا را بخود گرفت. این معاهده تا سال 1971 پایدار بود و سرانجام نیکسون، رئیس جمهور وقت آمریکا، بالغو این قرارداد، به تسلط طلا بر دلار پایبان دادژ در حال حاضر، قیمت طلا به صورت آزاد و با چرخه عرضه و تقاضا تعیین می شود و عوامل سیاسی و اقتصادی در تغییر است قیمت آن نقش دارند.

دانلود مقاله و تحقیق کامل در مورد طلا(gold)












مقاله وتحقیق طرح پژوهش

دانلود مقاله وتحقیق طرح پژوهش

دانلود مقاله وتحقیق طرح پژوهش

دانلود مقاله وتحقیق طرح پژوهش
مقاله وتحقیق طرح پژوهش
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود کتاب
دانلود نمونه سوالات
دانلود گزارش کارآموزی
دانلود طرح توجیهی
کار در منزل
دانلود
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل docx
حجم فایل 51 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 130

فهرست مطالب

 

صفحه    عنوان

            فصل اول: طرح پژوهش

            1-1- عنوان پژوهش ..........................................................................................................

            1-2- بیان مسئله ................................................................................................................

            1-3- اهداف پژوهش ........................................................................................................

            1-4- سؤالات پژوهش ......................................................................................................

            1-5- تعریف مفاهیم .........................................................................................................

            فصل دوم: پیشینیه تحقیق

            2-1- ویژگی‌های گفتار کودکان دچار آسیب‌ شنوایی ........................................................

            2-1-1- اشتباهات در بعد زنجیره‌ای گفتار .......................................................................

            2-1-2-- اشتباهات در بعد زبرزنجیره‌ای گفتار ..................................................................

            2-2- خاصیت‌های صوتی گفتار .......................................................................................

            2-3- درک شنیداری گفتار ...............................................................................................

            2-4- آموزش مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ............................

            2-5- انواع روش‌های ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ....

            2-5-1- درآمد ..................................................................................................................

            2-5-2- آزمون‌های غیرفارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری کودکان دچار آسیب شنوایی .

            2-5-3- آزمون‌های فارسی ارزیابی مهارت‌های شنیداری برای کودکان دچار آسیب شنوایی ....

            2-6- مروری بر اطلاعات و آمار موجود .............................................................................

            فصل سوم: روش پژوهش

            3-1- نوع پژوهش ...............................................................................................................

            3-2- محیط پژوهش ...........................................................................................................

            3-3- جامعه و نمونة پژوهش .............................................................................................

            3-4- روش گردآوری اطلاعات و مشخصات ابزار گردآوری اطلاعات ............................

            3-5- نحوة انجام کار .........................................................................................................

            3-5-1- پیش‌آزمون ...........................................................................................................

            3-5-2- نحوة ارزشیابی آزمون ...........................................................................................

            3-6- روش تجزیه و تحلیل اطلاعات ................................................................................

            3-7- نحوة رعایت نکات اخلاقی ......................................................................................

            3-8- مشکلات اجرایی در انجام طرح ................................................................................

            فصل چهارم : یافته های پژوهش

            4-1- درآمد...........................................................................................................................

            4-2- اعتبار ساختاری آزمون تعیین سطح مهارتهای شنوایی خرداد......................................

            4-2-1- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسة امتیازات دوگروه کودکان دچار کم شنوایی شدید و عمیق....................................................................................................

            4-2-2- تعیین اعتبار ساختاری آزمون با استفاده از مقایسه امتیازات دو گروه کودکان 3 و 4 ساله...................................................................................................................................

            4-3- پایایی آزمون تعیین سطح مهارتهایی شنوایی خرداد....................................................

            4-4- تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز آزمون..........................................

            4-5- تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز آزمون.................................................

            4-6- تأثیر نوع سمعک بر امتیاز آزمون.................................................................................

            4-7- تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز آزمون..............................................

            4-8- تأثیر جنسیت بر امتیاز آزمون.......................................................................................

            4-9- یافته های توصیفی مدت زمان اجرای آزمون..............................................................

            فصل پنجم :‌نتیجه گیری

            5-1- بحث و نتیجه گیری

            5-2- کاربرد پژوهش

            5-3- پیشنهاد جهت تحقیقات آتی

            منابع

            References

            پیوست 2: برگه کسب اطلاعات پایه ای

            پیوست 3: برگه ثبت نتایج

            پیوست 4 : تصاویر زیرآزمون تمایزگذاری بین اصوات

            پیوست 5: تصاویر زیرآزمون شناسایی اصوات

            پیوست 6: تصاویر زیرآزمون درک جمله

            پیوست 1: داده های آماری

 

 

فهرست نمودارها

 

صفحه    عنوان

نمودار (4-1) :‌نمایش تأثیر میزان آسیب شنوایی بر امتیازهای آزمون             

نمودار (4-2) : تأثیر سن بر امتیازهای آزمون    

نمودار (4-3) : نمایش همبستگی آزمون اولیه و مجدد       

نمودار (4-4) :‌نمایش همبستگی ،‌در کل آزمون   

نمودار (4-5) : تأثیر نوع آموزشهای مخصوص ناشنوایان بر امتیاز کل آزمون  

نمودار (4-6) : تأثیر میزان آموزشهای دریافتی کودک بر امتیاز کل آزمون       

نمودار (4-7) : تأثیر سن کودک هنگام دریافت سمعک بر امتیاز کل آزمون        

نمودار (4-8): تأثیر نوع و آرایش سمعک و جنسیت بر امتیاز کل آزمون          

           

 

 

 

دانلود مقاله وتحقیق طرح پژوهش


  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی