سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو

دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو

دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو

دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی گزارش کار آموزی و کارورزی
فرمت فایل word
حجم فایل 383 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 104

 

دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

پیش گفتار

اصولاً پیشرفت هر جامعه ای مدیون وجود محیط دانشگاهی مناسب و ارتباط صحیح آن با محیط صنعت می‌باشد. ارتباط صحیح محیط صنعتی و مراکز دانشگاهی و حالت عکس آن، می‌تواند اقتصاد یک جامعه را به اوج شکوفایی برساند و پویایی صنعتی را برای آن جامعه به ارمغان بیاورد. این ارتباط هرچقدر منسجم‌تر و صحیح‌تر بوده باشد دسترسی به آن اوج، راحت‌تر  خواهد بود. چون هم محیط صنعتی از علوم دانشجویانی که سالها دروسی را بصورت تئوری یاد گرفته‌اند و از علم و دانش عملی بیگانه بودند استفاده می‌کند و هم محیط دانشگاهی می‌تواند از تجارب اساتید اهل فن در محیط‌های نعتی بهره‌مند گردد.

فهرست مطالب

فصل اول: کلیات

مقدمه

مشکلات ناشی از عدم برنامه‌ریزی

ابزار، تجهیزات و نقش آن در تولید

انبار نقطه اطمینان کارخانه

پیش‌بینی و آینده نرگی

نقش زمان در تولید

کیفیت مطلوب نقطه اطمینان بیشتر

تاریخچة فعالیت شرکت پارس مینو

آدرس شرکت پارس مینو

فصل دوم: برنامه‌ریزی مواد

مقدمه

تعریف برنامه‌ریزی

برنامه‌ریزی مواد خام

برنامه‌ریزی مواد خام در پارس مینو

مواد خام مورد لزوم و منابع تهیه آن در پارس مینو

چگونگی مراحل خرید مواد خام در پارس مینو

برنامه‌ریزی ماشین آلات

تجهیزات حمل و نقل

ابزار و ملزومات و نقش آن در تولید

تجهیزات ایمنی و نقش آن در تولید

انواع تجهیزات ایمنی و کاربرد آن در پارس مینو

ملزومات شرکت پارس مینو

تجهیزات ایمنی محیط کار پارس مینو

کالای ساخته شده و نیمساخته

برنامه‌ریزی کالای ساخته شده در پارس مینو

برنامه شرکت پارس مینو برای کالای نیم ساخته

خلاصه بحث و پیشنهادات

فصل سوم: سیستم کنترل موجودی انبار

مقدمه

تعیین میزان اقتصادی سفارش در پارس مینو

چگونگی برنامه‌ریزی برای اعلام وضعیت موجودی پارس مینو

فصل چهارم: برنامه‌ریزی تولید

مقدمه

روشهای پیش‌بینی تولید

تعریف برنامه‌ریزی و کنترل تولید

تعریف برنامه‌ریزی و کنترل تولید

هدف برنامه ریزی و برنامه‌ریز

برنامه‌ریزی تولید محصول در شرکت پارس مینو

پیش‌بینی هزینه‌های تولید در پارس مینو

پیش‌بینی تولید و سود حاصل از آن در پارس مینو

مقدار تولید روزانه کارگاههای پارس مینو

تولید و برنامه‌ریزی محصولات غذایی مینو

تولیدات محصولات داروئی و آرایشی در پارس مینو

کارسنجی و زمان سنجی

مشکلات ناشی از عدم زمان سنجی

زمان سنجی در شرکت مینو

زمان سنجی در کارگاه بیسکویت

زمان سنجی انجام پخت نان توسط دستگاهها

زمان استاندارد محاسبه شده برای ویفر

فصل پنجم: کارگاهها و استقرار ماشین آلات

چه عواملی موجب تغییر استقرار تجهیزات می‌شود.

استقرار ماشین آلات در شرکت پارس مینو

کارگاه چاپ و  جعبه سازی و نحوة استقرار تجهیزات

اشکالات موجود در نحوة استقرار کارگاه چاپ

کارگاه ویفرسازی پارس مینو

اشکالات کارگاه ویفر و راه حل آن

فرآیند عملیات تولید ویفر

کارگاه اسمارتیز، سایه و سایر محصولات کاکائوئی

اشکالات کارگاه شکلات

فرآیند عملیات تولید آدامس

فصل ششم: کنترل کیفیت

مقدمه

محاسن کنترل کیفیت

تعریف کنترل کیفیت

هزینه‌های کنترل کیفیت و نقش آن در تولید

کنترل کیفیت در شرکت پارس مینو

سیستم کنترل کیفیت مواد در پارس مینو

کنترل کیفیت کالای نیمساخته در پارس مینو

اشکالات موجود در کنترل کیفیت مینو

کنترل کیفیت در قسمت داروئی پارس مینو

فصل هفتم: فروش

مقدمه

چگونگی فروش در پارس مینو

کتابنامه

ضمائم

دانلود گزارش کارآموزی شرکت پارس مینو










اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 7/6پایدارتر نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 76پایدارتر نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 7/6پایدارتر نمایم

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 76پایدارتر نمایم
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کت
دسته بندی اقدام پژوهی
فرمت فایل word
حجم فایل 31 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 25

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 7/6پایدارتر نمایم

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

چکیده:

((دلها در اثر یکنواخت بودن مطالب خسته و کسل می شود.همانند بدن ماکه از خوردن و آشامیدن غذای یکنواخت و انجام کار یکرنگ خسته می گردد.سپس باید برای رفع خستگی قلب های خود به حکمت های لذت بخش و شگفت انگیز بپردازد.)) امام علی (ع)

معلمین از یکدیگر می آموزند و بحث و گفتگوی آنها حول محوراثربخشی آموزش است .باتوجه به تغییرات نظام آموزشی ,تغییر کتابها و روش های آموزشی, نیاز به این است که ما معلمین نیز این تغییرات را درروش های آموزشی خود به بهترین شکل ممکن در یاددهی و یادگیری طوری ترتیب اثر دهیم تا بکارگیری علوم ریاضی در زندگی روزمره ,عملی تر و کاربردی تر گردد.بنابراین با این تغییرات دیگر روش های قبلی برای تدریس مناسب و ایده آل نبودند. لذا با شروع سال تحصیلی جدید در مهر ماه و دیدن کتابهای ریاضی پایه هفتم بنده نیز به دنبال روش های جدید با مطالعه و مراجعه به سایت های مختلف و دانلود روش های جدید و اسلایدهای آموزشی مناسب ,سعی درتغییرروش تدریس خود نمودم .درکلاسهای ریاضی نگرانی درچهره دانش آموزان از کتاب جدید و به خصوص که به قول خودشان پایه ششم را هم خوب متوجه نشده بودند.کامل نایان بود .در بین شش کلاس ریاضی که من امسال داشتم کلاس  درحل تمرینات وکارهای گروهی کمترذوق و شوق رقابت ومشارکت و همیشه فراگیران می خواستند که من خودم تمرین ها را نیز توضیح دهم. بنابراین تصمیم گرفتم تغییراتی در روش تدریسم داشته باشم تا با مشارکت دانش آموزان بیشترهمراه باشد .به طوری که خود فراگیران کاملاً در متن آموزش قرارگیرندو در امر تدریس نیز فعالیت چشمگیری داشته باشند و اصلاً گاهی اوقات خود نیز تدریس نمایند بنابراین ابتدا اطلاعات و آگاهی آنان وهمچنین آشنا بودن آنان با محتوا سازی الکترونیکی ودسترسی آنان به اینترنت و... رامورد بررسی قرار دادم تا با کمک آنها کلاسی فعال و لذت بخش در درس ریاضی داشته باشیم

مقدمه

بیان مسأله

عوامل مؤثردر یادگیری

پرسش های پژوهشی

شواهد (1)

تجزیه و تحلیل و تفسیرداده ها :

نتایج تجزیه و تحلیل

شواهد(2)

انتخاب راه حل های مناسب

اجرای راه حل

نتیجه گیری

پیشنهادها :

منابع و مآخذ

ضمایم و پیوست ها

بیان مسأله:

دردهه های اخیر تلاشهای زیادی درکشورصورت گرفته تاروش های کلیشه ای و سنتی آموزش جای خود را به روش های تازه و بدیع ومبتنی برنیازهای فردی واجتماعی دانش آموزان دهد.آنان را خلاق و تولید کننده ی علم ودانش پرورش داده و دریچه های نوین را در زمینه ی علوم و تکنولوژی درکشوربگشاید.تغییرات نظام آموزشی و کتب درسی دانش آموزان نیزدرهمین راستا صورت گرفته است .اما هنوز شاهد تدریس به روش و شیوه های سنتی ومعلم محوری دراکثر مدارس هستیم .ولی به هرحال باید از جایی شروع کرد.

اینجانب فاطمه ی عظیمی دبیر ریاضی با مدرک کارشناسی ریاضی و سابقه خدمت 17سال تدریس درمقطع راهنمایی (متوسطه دوره ی اول)دراسلامشهرمشغول به خدمت می باشم و همواره سعی کردم از راهها و شیوه های جدیدآموزشی استفاده نمایم.و مسائل ریاضی را با مسائل روزمره زندگی و مسائل تربیتی و اخلاقی ارتباط دهم و کلاسی پرهیجان با ایجاد رقابت در بین دانش آموزان داشته باشم تا بدین ترتیب آموزش ریاضی برای دانش آموزان لذت بخش تر شود.از آنجاییکه درسال گذشته یک سری راه حل های مناسب برای یادگیری بهتر راتجربه نمودم .امسال با شروع سال تحصیلی جدیدو با توجه به اینکه کتاب ریاضی هفتم نیزتغییرکرده است . سعی کردم ازروش های گروهی,برگزاری مسابقه بین گروهها وتهیه فلش کارت واستفاده ی بیشتراز تخته هوشمنددرکلاس ریاضی و داشتن کلاسی شاد و پرهیجان یادگیری را پایدارترنمایم.

عوامل مؤثر دریادگیری:

علاوه برعواملی چون,آمادگی ,انگیزه و هدف ,تجارب گذشتگان ,موقعیت و محیط یادگیری ,روش تدریس معلم , توجه کل به جای جزء ,تمرین وتکرار,عوامل دیگری نیزدریادگیری مؤثرمی باشند.علاوه بررویکردسیستم آموزشی عوامل دیگری نیز هستندکه با استفاده از آنها می توان تحولی دریادگیری ریاضی ایجاد نمود وموجبات پیشرفت تحصیلی ریاضی رافراهم نمود به غیراز روش های نوین آموزشی و استفاده از امکانات آموزشی,یادگیری دانش آموزان به دو صورت می باشد:

1- گروههای کوچک یادگیری                             2- یادگیری مشارکتی

1-گروههای کوچک یادگیری موجب پیشرفت حل مسأله وتعاون متقابل,مهارتهای ارائه دادن ومهارتهای ارتباطی می شود .وبه صورت 2 یا3 نفری گروه بندی می شوند. دراین روش یک نفربه عنوان سرگروه انتخاب می شود. و حل مسأله با مشارکت یکدیگروراهنمایی سرگروه انجام می شود.و معلم به طورمختصربه عملکرد هریک ازاعضای گروه ها نظارت داشته و گزارش کامل عملکرد گروه ها را ازسرگروه دریافت می کند

 

دانلود اقدام پژوهی چگونه توانستم با استفاده از روش های نوین آموزشی یادگیری ریاضی هفتم را در کلاس 7/6پایدارتر نمایم

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی