سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان آموزش شیمی مبتنی بر روشIT
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی شیمی
فرمت فایل word
حجم فایل 63 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 47

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی عنوان :آموزش شیمی مبتنی بر روشIT

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

چکیده

بهره مندی انسان از هوش و استعدادهای خدادادی، از دیرباز او را بر آن داشته است که با مشاهده جلوه های شگفت انگیز طبیعت، عزمی جزم و انگیزه ای قدرتمند در جهت آگاهی یافتن از دانش و فناوری های روز داشته باشد و در راستای تحقق هر چه بیش تر اهداف علمی – آموزشی گام بردارد. امروزه اندوختن معلومات در امر یاددهی – یادگیری به تنهایی کافی نیست و نوعی غفلت و بازماندن از کاروان همیشه شتابان علم است. بنابراین استفاده از ابزارها و فناوری های جدید در برنامه ریزی آموزشی امری بس ضروری می باشد. چنان که، برنامه ریزان و معلمان در تلاشند تا از این ابزارها برای غنا بخشیدن به روش های یاددهی – یادگیری بهره جویند و بستری پویا را برای دانش آموزان فراهم آورند.

درس شیمی از دروسی است که درک مفاهیم آن از دید دبیران و دانش آموزان دشوار است و معمولاً نگرش مثبت نسبت به آن وجود ندارد. درس شیمی به دلیل ویژگی آزمایشگاهی و کاربردی بودن، قابلیت بالایی برای ارائه مفاهیم، باشبیه سازی و پویانمایی (انیمیشن) رایانه ای دارد. در واقع بسیاری از مفاهیم را که نشان دادن آن ها حتی در آزمایشگاه دشوار یا غیرممکن است، مانند: حرکت مولکول های گاز، حرکت ذرات باردار درون یک محلول، ساختار مولکولی ترکیبات، .... را می توان با شبیه سازی رایانه ای به آسانی قابل ارائه کرد. بنابراین بهره گیری از رایانه در کلاس درس موجب افزایش یادگیری و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان می شود. یکی از بارزترین تأثیرات بهره گیری از رایانه، تعامل فراگیران با یکدیگر و با معلم است.

عنوان                                                                                                                 صفحه

چکیده..................................................................................................................................................... 3

مقدمه...................................................................................................................................................... 5

توصیف وضعیت موجود و تشخیص مسئله................................................................................... 8

گردآوری اطلاعات (شواهد1)............................................................................................................ 11

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله اول..................................................................................... 13

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 13

اجرای راه حل، مرحله اول................................................................................................................ 13

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله اول................................................................................... 14

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله اول.................................................................................................... 17

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله دوم.................................................................................... 17

پیشینه تحقیقات.................................................................................................................................. 18

مفهوم نوآوری در آموزش................................................................................................................... 21

ویژگی های نوآوری در آموزش........................................................................................................ 23

نوآوری و تحول در کلاس درس...................................................................................................... 23

استفاده از چندرسانه ای های آموزشی در تدریس.................................................................... 23

استفاده از CD های آموزشی در تدریس..................................................................................... 24

استفاده از رایانه و اینترنت در تدریس.......................................................................................... 25

استفاده از وبلاگ آموزشی در تدریس............................................................................................ 26

استفاده از روش فعال یاددهی – یادگیری مبتنی بر ICT................................................... 27

اجرای راه حل ، مرحله دوم.............................................................................................................. 28

گرد آوری اطلاعات (شواهد2)، مرحله دوم................................................................................... 30

تجزیه و تحلیل نتایج، مرحله دوم.................................................................................................... 33

گردآوری اطلاعات (شواهد1)، مرحله سوم................................................................................... 34

اجرای راه حل، مرحله سوم.............................................................................................................. 34

گردآوری اطلاعات (شواهد2) و تجزیه و تحلیل، مرحله سوم.................................................. 35

ارزیابی تأثیر اقدام جدید و تعیین اعتبار آن................................................................................ 35

نتایج حاصل از اقدام........................................................................................................................... 36

نتیجه گیری و پیشنهادات................................................................................................................. 37

منابع مورد استفاده.............................................................................................................................. 46

 

دانلود آموزش شیمی  مبتنی بر روشIT









تدریس و یاد دهی تعادل شیمیایی

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی با عنوان تدریس و یاد دهی تعادل شیمیایی

دانلود تدریس و یاد دهی تعادل شیمیایی

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی با عنوان تدریس و یاددهی تعادل شیمیایی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 220 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

دانلود تجربیات مدون دبیر شیمی با عنوان: تدریس و یاد دهی تعادل شیمیایی

این مقاله با فرمت Word بوده و قابل ویرایش است و همچنین آماده پرینت می باشد

 

مقدمه                                                                                             2

تاریخ تعادل شیمیایی در تحقیق و آموزش                                                  3                     

       تعادل شیمیایی در دوره های آموزش شیمی                                      5

مشکلاتی که در  درک و فهم تعادل شیمیایی وجود دارند                               7

درک ماهیت تعادل شیمیایی                                                                  9

راهبردهای تدریس پیشنهاد شده                                                             17

ارائه ی تبدیلات شیمیایی ناکامل و برگشت پذیر                                          17

تدریس یا ارائه ی دینامیک تعادل                                                            19

تدریس اصل لوشاتلیه برای پیشبینی تغییرات در تعادل شیمیایی                      23

تدریس  قانون تعادل به صورت مدل کمی برای درک تعادل شیمیایی                 25

توسعه ها و تحقیقات آینده                                                                    27

نتیجه گیری                                                                                     30

 

مقدمه

تعادل شیمیایی یکی از مفاهیم مرکزی در تدریس شیمی است چه در سطح دانشگاهی و چه در سطح دبیرستان. با استناد به این حقیقت که یادگیری این موضوع با مشکلات زیادی همراه است جای تعجب نیست که نوشته ها و مقالات زیادی به آن از سوی متخصصان اختصاص داده شده است . هدف این فصل این است که نوشته ایی را در مورد تدریس و یاددهی تعادل شیمیایی با تمرکز بر مطالعات تجربی در این ناحیه بسازد.

فصل با مرور کوتاهی بر سیر تاریخی رشد تعادل شیمیایی شروع می شود. بر اساس انالیز تاریخی ، روش هایی که با آنها تعادل شیمیایی در دوره های دبیرستان و آموزش بالاتر تدریس شده اند و می شوند مورد خطاب قرار می گیرند . این انالیز دوره ها یا برنامه های شیمی چارچوبی را برای بحث در مورد تدیس و یادگیری  تعادل شیمیایی ایجاد می کند. مرور مشکلاتی را که با تعادل شیمیایی همراه هستند را ارائه می دهد و در ادامه  نگاه فراتری به استراتژی هایی انداخته می شود که پتانسیل این را دارند که تعادل شیمیایی را به طور موفقی آموزش دهند. سر انجام ، بعضی از نواحی شناسایی می شوند که نیاز به تحقیق بیشتر دارند.

 

 

دانلود تدریس و یاد دهی تعادل شیمیایی

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی