سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

تجربیات دبیری ورزش

دانلود تجربیات مدون دبیر ورزشی

دانلود تجربیات دبیری ورزش

دانلود تجربیات مدون دبیر ورزشی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 49 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 44

 

فهرست مطالب

مقدمه                                                                                                                 2

طرح سه مرحله ای تدریس یکی از طرح های سازماندهی و تنظیم ساعت آموزش تربیت بدنی است .   3

2- مرحله پیاده کردن هدف یا مرحله ی اصلی                                         4

 3- مرحله بازگشت به حالت اولیه                                                                   5

7- مدیریت کلاس                                                                                       5

قبل از آموزش                                                                                                       6

حضور و غیاب                                                                                                      7

1-4) روش های گروه بندی کلاس                                                                   8

3-4) ثبت وضعیت دانش آموزان                                                                     10

5-4) شیوه های استقرار در زمین ورزش                                                           12

9- کاربرد گروهها                                                                                      14

دستورالعمل و اصول کلی روش تدریس تربیت بدنی                                              16

سرپرستی  و اداره کردن فعالیت های ورزشی                                                      21

1- اطلاع ازسهم سیستمهای انرژی در رشته                                                       25

2- استفاده از اصل اضافه باردرتمرینات                                                            26

4- شناخت روشهای تمرینی                                                                           27

فضای موجود                                                                                                        30

مشکلات و چاش های معلم تربیت بدنی                                                              32

نتیجه گیری                                                                                                          35

منابع                                                                                                              

مقدمه

 ازآنجا که علم ورزش نیز مانند سایر علوم یک علم مرکب است که علوم مختلفی نظیر روان شناسی ،پزشکی ، جامعه شناسی ،فیزیک ،حقوق و ..... درآن دخالت دارد لذا معلم ورزش علاوه برداشتن ویژگیهای عمومی یک معلم نظیر در نظرگرفتن تفاوتهای فردی ،ایجاد انگیزه ،داشتن طرح درس مناسب و .....باید به مفهوم اخص کلمه نیز دارای ویژگیهای اختصاصی معلم تربیت بدنی نیزباشد .با توجه به اینکه تمرین به فعالیتهای هدفمندی که به منظور افزایش یا حفظ بدنی درانواع ورزشهابه میزان معین وموردنظر می شود تاباانجام می شود تابا انجام آن بیشترین سود عاید عضلات دستگاه قلبی ،عروقی وتنفسی فردشود ونظر به اینکه برای انجام تمرینات ورزشی روشهای بسیار متفاوتی وجود داردلذا معلم تربیت بدنی ما باید بتواند علم روز ورزش رابصورت کاربردی در مدرسه بکارگیرد .یک معلم تربیت بدنی درموارد زیر اطلاعات کافی وافی داشته باشد .

معلمان تربیت بدنی قبل از ورود به کلاس فعالیتهای لازم در ساعت آموزشی را سازماندهی کرده و بر مبنای اهداف تربیت بدنی ، نیاز دانش آموزان ، مدت کلاس ، وسایل و امکانات موجود ، شرایط جوی و … بهترین و بیشتر بازده را نصیب دانش آموز می نمایند . 

دانلود تجربیات دبیری ورزش










تجربیات مربی پرورشی

دانلود تجربیات مدون مربی پرورشی

دانلود تجربیات مربی پرورشی

دانلود تجربیات مدون مربی پرورشی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 34 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

فهرست

مقدمه                                                                                                     2

ویژگیهای مربی از دیدگاه قرآن                                                                                   3

بیان مسئله                                                                                                8

  نیایش 1:                                                                                               9

 نیایش 2 :                                                                                               11

آموزش احکام نماز به صورت غیرمستقیم                                                           13

  ( احیای وظیفه فراموش شده مربیان پرورشی ! ) :                                              14

    تشکیل صندوق خیریه و جلب کمک افراد خیر :                                   15

  سرود ، تئاتر بدون تحمیل بار مالی بر مدرسه :                                      16

استمرار طریق تربیت ، بیرون از مدرسه :                                                         17

برگزاری یک مسابقه همیشگی اما نه به سبک همیشگی                             18

 پیچیدن آوای روحانی قرآن و ادعیه در فضای مدرسه :                              21

شرح وظایف مربیان پرورشی مدارس                                                   22

مشاهده                                                                                                    25

تعبیر و تفسیر رفتارهای مشاهده شده                                                     28

نتیجه گیری                                                                                              29

منابع :                                                                                                    31

 

مقدمه

مربیان پرورشی و ستاد تربیتی بایستی دو گروه از دانش‌آموزان را ازیاد نبرند، گروه شرور و ناسازگار و گروه ساکت و انزواطلب که هر گروه بنو به خود مشکل آفرین هستند و در نتیجه بهتر است بیشتر مورد مشاهده قرار گیرند.

بهترین موقع مناسب مشاهده، زمانی است که فرد مورد مشاهده در موقیت‌ خاصی قرار داشته باشد و معمولاً می‌توان موقعیت دانش‌آموز را در بین گروه‌ همبازی مطالعه نمود.

مشاهده بایستی بصورت غیر مستقیم صورت گیرد. بعبارت دیگر مشاهده شونده از هدف مشاهده کننده مطلع نباشد تا آنچه را که موقعیت دارد، مورد مشاهده قرار گیرد.

مربی به انسانهای تحت تربیت خویش عشق می ورزد همچون پدری مهربان که به امور فرزندان خویش رسیدگی می کند د رهمه برخوردهایش به اصلاح و تربیت آنان می پردازد ، رحمت و شفقت راه کار تربیت است و خداوند رحمت بر بندگان را بر خود فرض نموده است، «کتب علی نفسه الرحمه» و بر این اساس ارسال رسل و انزال کتب صورت گرفته است، آغاز سوره های قرآن با دو وصف رحمان و رحیم یادآور مهر و لطف آن پروردگار و مربی نظام هستی به موجودات و از جمله انسانهاست که این مهر و عطوفت باید الگویی برای تمامی انسانها باشد. 

دانلود تجربیات مربی پرورشی









تجربیات تدریس دینی و عربی

دانلود تجربیات مدون تدریس دبیر دینی و عربی

دانلود تجربیات  تدریس دینی و عربی

دانلود تجربیات  مدون تدریس دبیر دینی  و عربی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 28 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 31

فهرست

مقدمه                                                                                                                 3

زبان عربی را چگونه بیاموزیم ؟                                                                                 4

بهترین شیوه های تدریس                                                                              5

● توسعه روش های تدریس                                                                           6

● یادگیری استدلالی                                                                                                7

برررسی شیوه های تقویت وتحکیم هویت دینی در دانش آموزان                     8

چکیده                                                                                                                 9

کلیات موضوع                                                                                                       9

اهداف                                                                                                                 12

شرح اقدامات                                                                                                         12

نتایج قابل وصول                                                                                       13

نقش آموزه های دینی در تربیت دانش آموزان                                                      14                                                        

عوامل موثــر بر تربیت دینـی:                                                                        16       

 

اصول حاکم برتربیت دینــی:                                                                          17

 

راهکارهای پیشنهادی برای خانواده ها :                                                 18

راهکارهایی برای تعمیق و تقویت باورهای دینی                                      19

چالش ها و موانع آموزش زبان عربی                                                                21

راهکارهای ایجاد علاقه و انگیزه در دانش‌آموزان نسبت به درس دینی ، عربی24

نتیجه‌‌ گیری                                                                                                          28

منابع و ماخـــذ:                                                                                          31

 

مقدمه

زبان عربی , زبان فرهنگ و تمدن اسلامی  است و به قوم و ملتی خاص مختصر نمی شود  و اقوام و ملتهای مختلف را از شرق دور تا قلب اروپا در بر می گیرد . از همان آغاز , همه ملتهای مسلمانی که زبان عربی , زبان مادری  شان نبود  , برای آموختن  زبان عربی همت گماشتند , چه این که آن را زبان دین می دانستند . همچنین توصیه موکّدی  که بزرگان دین در توجه به آموختن زبان عربی می کردند , از عوامل عمده در فراگیری این زبان بود .

اینک ما معلمان و دبیران عربی که مسؤولیت  اجرای این نظرات صحیح را بر عهده داریم ، باید درباره چگونگی تدریس عربی در گذشته و حال بیندیشیم و با مشخص  کردن هدف آموزش عربی ، راههایی را که در کوتاهترین مدت و با آسانترین شیوه ، حصول مقصود را میسر سازد ، بیابیم . شیوه کار  ما باید با ذوق و فرهنگ و نیاز دانش آموز سازگار باشد تا جذابیت لازم را فراهم آورد  و پیمودن این راه نسبتاً طولانی در نظرش سهل و آسان جلوه کند .

 بدیهی است که دست یافتن بر چنین راه و روشها در زمانی کوتاه امکان ندارد و نیازمند تجربیات ارزنده ای است که باید هر ساله ، در ضمن تدریس بدان دست یافت . 

دانلود تجربیات  تدریس دینی و عربی



  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی