تجربیات دبیر آموزش ریاضی دبیرستان - تدریس علوم اجتماعی --- فلسفه و منطق
تجربیات مدون دبیر ریاضی آموزش ریاضی دبیرستان
دانلود تجربیات مدون دبیر ریاضی آموزش ریاضی دبیرستان |
![]() |
دسته بندی | تجربیات فرهنگیان |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 49 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
فهرست مطالب
مقدمه.................................................................................................................................2
مشکلات روش های آموزش ریاضی و راهکارهایی برای بهبود آنها ..............................9
در ارتباط با اطلاعرسانی سیستم it و بهرهوری بهینه از رایانه: ....................................14
رفع آسیبها و چالشهای روند رشد فکر ریاضی میتوان به دو نکته اساسی
فرضاً برای آموزش هندسه ابتدا توجه به شکلها: .................................................................15
تمرینها...........................................................................................................................................17
هنر آموزش ریاضیات........................................................................................................17
ساختگرایی در آموزش ریاضیات........................................................................................18
آیا با گسترش روزافزون علم باید زمان تحصیلات مدرسهای را بیشتر کرد و یا از برخی موضوعات علمی و یا آموزش مبانی علوم در مدارس چشم پوشید؟ .................................19
ساختگرایی چیست؟...........................................................................................................19
مفهوم ساختگرایی در آموزش............................................................................................21
تاریخچه................................................................................................................................23
انواع ساختگرایی...............................................................................................................24
ساخت گرایی اجتماعی........................................................................................................26
ساختگرایی فرهنگی..........................................................................................................28
ساخت گرایی منتقدانه........................................................................................................28
نتیجه گیری...........................................................................................................................30
منابع.....................................................................................................................................................................32
« و نخواهیم مگس از سر انگشت طبیعت بپرد.
و نخواهیم پلنگ از در خلقت برود بیرون.
تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی
دانلود تجربیات مدون تدریس علوم اجتماعی |
![]() |
دسته بندی | تجربیات فرهنگیان |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 146 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 33 |
فهرست
مقدمه 2
روش تدریس علوم اجتماعی 3
مشکلات تدریس تاریخ 4
راهکار هایی برای تدریس بهتر علوم اجتماعی 5
روش سخنرانی 6
روش گردش علمی 7
روش بحث گروهی 8
روش استفاده از تجربیات دانش آموزان 8
کاربرد وسائل لازم در تدریس علوم اجتماعی 11
نمونه تدریس مبتنی بر بارش فکری 19
نمونه تدریس مبتنی بر فناوری اطلاعات و ارتباطات (ICT) 21
نمونه تدریس مبتنی بر تفکر استقرایی 23
نمونه تدریس مبتنی بر بدیعه پردازی 28
نمونه تدریس مبتنی بر ایفای نقش 30
نتیجه گیری 32
تجربیات مدون،فلسفه و منطق موانع و مشکلات و راهکارها
دانلود تجربیات مدون،فلسفه و منطق موانع و مشکلات و راهکارها |
![]() |
دسته بندی | تجربیات فرهنگیان |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 36 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
فهرست مطالب
مقدمه 2
چکیده 3
بیان مسئله 4
راهکارهایی برای پرورش توانایی اندیشیدن : 4
جایگاه مطالعه در فلسفه 5
متد یا روش تدریس 6
روش ها و فنون تدریس : 7
انواع روش های تدریس 8
فرآیند یاددهی _ یادگیری در فلسفه ومنطق 19
مشکلات و موانع تدریس فلسفه و منطق 20
پیشنهادات و راهکارها 21
نتیجه گیری 29
منابع 31
- 16/01/31