ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی -حرکتی خوزستان
پایان نامه ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقی-فراگیر دانش
آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمی-حرکتی در استان خوزستان
دانلود پایان نامه کارشناسی ارشد ارزشیابی برنامه آموزشی تلفیقیفراگیر دانش آموزان آسیب دیده شنوایی، بینایی و جسمیحرکتی در استان خوزستان |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 4414 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 97 |
2-2-1-ماهیت و اهداف آموزش تلفیقی- فراگیر 13
2-10-تاریخچه طرح آموزش تلفیقی- فراگیر 21
2-10-1-گروه آسیب دیده بینایی 22
2-10-2-گروه آسیب دیده شنوایی 22
2-10-3-گروه آسیب دیده جسمی– حرکتی 23
2-11-اصول کلی آموزش دانش آموزان با نیازهای ویژه 27
2-12-مقایسه آموزش تلفیقی و فراگیر 28
2-13-2-مشخصات دستگاه شنوایی انسان و حیوانات 31
2-13-3-کم شنوایی مادرزادی و ارتباط آن با توسعه گفتار 31
2-13-4-عوامل موثر در تعیین محل تحصیل کودک کم شنوا 31
2-13-5-کشف و مداخله زودهنگام شنوایی 34
2-14-آشنایی با کودکان و دانش آموزان معلول جسمی_حرکتی 35
2-15-ویژگی های کودکان معلول جسمی– حرکتی 38
2-16-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم شنوا و ناشنوا 40
2-17-ویژگی های کودکان دارای آسیب شنوایی 41
2-18-آشنایی با کودکان و دانش آموزان کم بینا ونابینا 43
2-18-2-کودکان و دانش آموزان کم بینا (آسیب دیدگی خفیف تا متوسط بینایی) 43
2-18-3-کودکان و دانش آموزان نابینا(آسیب دیدگی شدید تا عمیق بینایی) 43
2-19-3-مطالعات آموزش فراگیر 51
2-20-ضرورت تعمیم فراگیر سازی آموزش در ایران 52
2-21-آسیب های احتمالی فرا روی فراگیر سازی 54
2-21-1-توانبخشی مبتنی برجامعه 54
3-5- ابزار گرد آوری اطلاعات 67
3-6- روش تجزیه و تحلیل داده ها 68
3-10- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 70
فصل چهارم: تجزیه تحلیل داده ها
جدول شماره 3-1. ضریب آلفای کرونباخ برای محاسبه پایایی ابزار سنجش 72
جدول 4-1- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه 74
جدول 4-2- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه 75
جدول 4-3- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه 76
جدول 4-4- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کاری 77
نمودار 4-1- توزیع فراوانی گروههای سنی معلمان مورد مطالعه 75
نمودار 4-2- توزیع فراوانی جنسیت پاسخگویان مورد مطالعه 76
نمودار 4-3- توزیع فراوانی سطح تحصیلی پاسخگویان مورد مطالعه 77
نمودار4-4- توزیع فراوانی معلمان مورد مطالعه بر حسب میزان سابقه کار 78
واژگان کلیدی: تلفیقی- فراگیر،آسیب دیده شنوایی،آسیب دیده بینایی، آسیب دیده معلول جسمی- حرکتی
- 16/02/01