سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

توسعه توریسم با آموزش

دانلود تحقیق توسعه توریسم با آموزش

دانلود توسعه توریسم با آموزش

دانلود تحقیق توسعه توریسم با آموزش
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود مدیریت
دسته بندی گردشگری و توریسم
فرمت فایل word
حجم فایل 7 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 3

گردشگری و تعمیم و توسعه آن در سراسر کشور، تنها راه درمان وضعیت نه چندان مساعد اقتصادی ایران است. اما آیا به واقع ایران از پتانسیل لازم برای تحقق چنین امری برخوردار است و یا این صرفا رویایی است که حتی با گذر سالیان سال عملی کردن آن غیر ممکن است؟

ایران کشوری است باستانی با تمدنی به قدمت دست کم ۴ یا پنج هزار سال. به واقع آثار به جا مانده از این تمدن کهن اصلی ترین مولفه جذب توریسم به ایران است (فارغ از دسته بندی های رایج در این زمینه). یکی دیگر از مولفه های بالقوه جذب جهانگرد به ایران ،جاذبه های طبیعی این کشور (اعم از جنگل های شمال، کویرهای مناطق مرکزی، نواحی کوهستانی غرب و شمال و جنوب و....) هستند.

دانلود توسعه توریسم با آموزش






بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

دانلودتحقیق رضایت مشتری مشتری گرایی با موضوع بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

دانلود بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

دانلودتحقیق رضایت مشتری  مشتری گرایی با موضوع
بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دانلود تحقیق 
دانلود
دسته بندی تحقیق
فرمت فایل word
حجم فایل 72 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 69

بررسی تحولات سالهای اخیر نشان می دهد،که خدمات به صورتی وسیع گسترش یافته و این روند در سال های آتی با سرعت بیشتر توسعه می یابد.صنعت کوچک و خدمات بزرگ می شود .مدیران موٌسسات تولیدی و خدماتی در کلیه بخش های دولتی تعاونی و خصوصی به تدریج پی می برند که تنها کیفیت محصول نمی تواند موجب تمایز آن ها از دیگران شود بلکه باید کانون توجه را از بازار گرایی به مشتری گرایی تغییر داد.

بسیاری از آن ها نه تنها تمام توجه خود را از بازار به مشتری معطوف کرده اند.بلکه به حفظ مشتریان فعلی به عنوان استراتژی ارزان تر ،راحت تر و شاید سود آور تر و جذاب تر می نگرند در نتیجه به منظور پشتیبانی و تقویت خدمت گرایی برای جلب رضایت گیرندگان ، تحقیقات ،همایش ها، مقالات ،کتاب ها و دوره های آموزشی و پروژه های مشاوره ای در سطوح مختلف تحت عنوان مدیریت خدمات و استراتژی

خدمات پیش از پیش شکل گرفته و گسترش می یابد. (اعرابی ،ایزدی،1380)

خدمات یکی از بخش های اقتصاد است که با توسعه روز افزون مواجه بوده است،در کشورهای پیشرفته بخش خدمات درصد چشم گیری از منابع و فعالیت ها را به خود اختصاص می دهد و ارزش افزوده متنابعی ایجاد می کند.

هدف از انجام تحقیق بررسی این مورد بود که ببینیم آیا خدمات پس از فروش گارانتی ،ضمانت ،حمل ونقل و...)باعث افزایش فروش می شود؟

به این معنا که اگر فروشندگان و توزیع کنندگان کالا به نحو احسن در صدد اجرای به موقع خدمات برآیند این کار باعث افزایش فروش می شود؟

 فهرست مطالب

 

پیشگفتار ۳

“مقدمه” ۵

بیان مسئله: ۶

هدف: ۶

فرضیه تحقیق: ۷

روش تحقیق: ۷

مروری بر تاریخچه مساله و موضوع تحقیق ۱۰

تعریف خدمات ۱۰

۲-۱ خصوصیات خدمات ۱۱

۳-۱ ارتباط خدمات و کالا ۱۲

۴-۱ کانالهای توزیع در بخش خدمات: ۱۵

۵-۱ توزیع خدمات: ۱۵

۶-۱ بررسی نیازهای خدماتی مصرف کنندگان: ۱۶

۷-۱- بازار یابی خدمات: ۱۷

۸-۱- کالا: ۱۸

۹-۱- مراحل فرایند پذیرش کالا : ۱۸

۱۰-۱ کیفیت خدمات : ۲۰

مبانی نظری تحقیق ۲۳

۱-۲ نظریه ها ۲۳

۲-۲ بررسی چند دیدگاه : ۲۳

۱-۲-۲- تجزیه تحلیل دوره زمانی فروش : ۲۳

۲-۲-۲- تجزیه تحلیل اماری تقاضا: ۲۶

۳-۲- نتیجه : ۲۷

مروری بر سابقه مطالعاتی تحقیق ۲۹

مقاله بازاریابی مبنی بر انسان ۲۹

۲-۳- کشور های پیشرفته به ازای هر دلار سرمایه گذاری در تولید یک دلار در خدمات سرمایه گذاری می کنند ۳۰

۳-۳- هفت کلید استراتژی خدمات ۳۲

۴-۳ بازاریابی مدیریت بازار ۳۳

۵-۳- بررسی راهبردی عناصر آمیخته بازار یابی شرکت های موفق ایرانی ۳۴

روش آزمون فرضیه: ۳۵

۶-۳ نتیجه ۳۷

۱-۳- تعاریف و مفاهیم ۴۰

۲-۳- تعیین عوامل ومتغیر ها : ۴۰

۳-۳- تعیین روابط بین متغیر ها: ۴۱

۱-۴:مقدمه: ۶۱

۲-۴- نتایج تحقیق: ۶۱

۳-۴- پیشنهادات : ۶۳

فهرست منابع و ماًخذ:69

دانلود بررسی تأثیر خدمات پس از فروش بر فروش کالا

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی