سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

تجربیات مدون دبیر جغرافیا (نمونه ای دیگر)

تجربیات تدریس درس جغرافیا جهت ارتقا شغلی دبیران جغرافیا در 32 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تجربیات مدون دبیر جغرافیا (نمونه ای دیگر)

تجربیات مدون دبیر جغرافیا
  روش تدریس دبیر جغرافی 
دانلود تجربیات تدریس جغرافیا
 دانلود تجربیات مدون تدریس دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 32 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 32

فهرست مطالب

عنوان                                                                                         صفحه

مقدمه                                                                                         2       

- سه دلیل منطقی برای آموزش جغرافیا                                                  3

عوامل موثر در یادگیری                                                                     7

شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری در جغرافیا                                             9

مقررات روش بیان افکار و ایده‌های آنی                                                    12

روش های فعال در آموزش جغرافیا                                                         13

  روش آمورش سخنرانی

نحوه ترغیب دانش آموزان به خلاقیت در درس جغرافیا                                 20

نارسائی ها و مشکلات تدریس جغرافیا در مدارس و راه حل های آن                             25     

  پیشنهادات و راه حل ها                                                                             29

- نتیجه گیری                                                                                30

 

مقدمه

جغرافیا امروزه از اهمیت زیادی برخوردار است . علاوه بر تدریس جغرافیا درمقاطع مختلف تحصیلی ، جغرافیدانان سهم مهمی در سازماندهی فضا و برنامه ریزی و مدیریت سرزمین ایفا می کنند . دردنیای امروز کتب ، نشریات، سازمان ها و مؤسسات متعددی در ارتباط با این شاخه از دانش بشری بوجود آمده و یا فعالیت می کنند. با وجود اهمیتی که دانش جغرافیا دارد  معهذا  بسیاری از مردم اطلاعات چندانی از این علم ندارند و با توانمندی ها و نقاط مثبت آن آشنا نیستند. درس جغرافیا طی سال های اخیر مورد توجه زیاد متخصصان تعلیم و تربیت قرار گرفته است. به هر حال اگر لازم باشد که دانش آموزان سواد جغرافیایی خود را توسعه بخشند و توانایی استدلال مکانی پیدا کنند ، آموزش جغرافیا به شکل اصولی بسیار ضروری است. از زمان تأسیس دارالفنون در ایران ، درس جغرافیا جزئی تفکیک ناپذیر در برنامه های آموزش رسمی کشور بوده و همچنان موقعیت مستحکم خود را حفظ کرده است. آموزش جغرافیا از گذشته های دور تا کنون وظایف بسیار متنوعی را بر عهده داشته است. نگاهی به سرفصل های درس جغرافیا در دارالفنون نشان می دهد که در آن هنگام شناساندن موقعیت نسبی و مطلق مکان های جغرافیایی و همچنین قوانین و اصول اولیه ی زمین در فضا ، اوضاع جغرافیایی قاره ها و کشورها از وظایف کتب درسی و معلمان جغرافیا بوده است . نگاهی به سرفصل های امروزی درس جغرافیا در کتب درسی دوره ی متوسطه نشانگر تحول موضوعات آموزشی ، شیوه های تدریس و مطالب منتخب برای آموزش جغرافیا به نسل های بعدی است . اگر دیروز شناسایی کشورهای کوچک و بزرگ در برنامه ی درسی جایی برای خود داشت ، امروزه مباحثی چون تغییرات زیست محیطی ، اصول و قوانین جغرافیایی ، جغرافیا و توسعه ی پایدار ، مخاطرات طبیعی ، اکوتوریسم ، زندگی در مناطق مختلف جغرافیایی جهان امروز ، جمعیت ، منابع و ......... مطرح هستند که ورود برخی از آنها به برنامه درسی  جغرافیا ناشی از ضرورت زمانه ، احساس نیاز جامعه به این مباحث ، تقاضای سازمان ها و نهادهای اجتماعی مرتبط با مسائل جغرافیایی و برنامه های جهانی آموزش جغرافیاست.

دانلود تجربیات مدون دبیر جغرافیا (نمونه ای دیگر)




تجربیات مدون تدریس زبان و ادبیات عرب

تجربیات مدون تدریس زبان و ادبیات عرب در 34 صفحه ورد قابل ویرایش با فرمت doc

دانلود تجربیات مدون تدریس زبان و ادبیات عرب

تجربیات مدون تدریس زبان و ادبیات عرب  
روش ها و فنون تدریس زبان عربی 
شیوه تدریس عربی  
 روش تدریس عربی دانلود تجربیات دبیر عربی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانل
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 38 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 34

           فهرست مطالب

عنوان                                                                                                   صفحه

مقدمه                                               2

بیان مسئله                                          3

عوامل کاهش دهنده انگیزه  یادگیری عربی                            5

روش های فعال                                        8

شرایط یادگیری زبان دوم                                   10

طبقه بندی هدفهای تربیتی :                                13

حیطه عاطفی                                          15

حیطه روانی – حرکتی :                                     17

 طبقه بندی اهداف کلی در حوضه ها یا حیطه های سه گانه در عربی ۳ رشته انسانی      18

حرفه‌ای:                                             22

تخصصی:                                          23

الگوهای تدریس:                                           24

مدیریت کلاس:                                         25

 استفاده از فناوری (تکنولوژی)                                26

 توسعه حرفه‌ای:                                           27

 ارزشیابی پیشرفت تحصیلی:                                 28

مشکلات مربوط به تدریس زبان عربی                           28

نتیجه گیری                                          31

پیشنهادات                                           32

منابع                                               33

 

مقدمه

در این مقاله، موانع یادگیری زبان عربی در ابعاد دانش‌آموزی ـ اجتماعی ـ معلمان و نظام آموزشی مورد بررسی قرار گرفته است. عوامل مربوط به دانش‌آموز: کمبود انگیزه وسیله‌ای و یکپارچه ـ عدم تسلط بر پیش‌نیازهای این درس ـ قرار نگرفتن در محیطی که به زبان عربی تکلم می‌شود. از عوامل مربوط به معلمان ـ عدم تسلط آنان در مکالمه به زبان عربی ـ عدم استفاده از وسایل کمک آموزشی و تأکید بیش‌ازحد بر روش سخنرانی قابل ذکر است. از موانع اجتماعی می‌توان به عدم اهمیت جامعه بر یادگیری زبان عربی ـ وجود نگرش منفی نسبت به عرب‌زبانان و کمبود مؤسسات آموزشی زبان عربی در سطح شهر اشاره کرد. سرانجام از عوامل مربوط به نظام آموزشی می‌توان محدود بودن ساعت درس عربی، وسعت مطالب مورد تدریس و تأکید بر یادگیری قواعد به منظور موفقیت در پاسخ به سؤالات کنکور و عدم تبیین هدف‌‌های درس عربی برای معلمان و دانش‌آموزان را نام برد. علاوه بر موانع مذکور، روش‌های عمده آموزش زبان عربی مورد بحث قرار گرفته و پیشنهاداتی به منظور رفع برخی از این موانع ارائه گردیده است.

 

انسان موجودی با ابعاد زیستی، روانی، اجتماعی و اخلاقی است و در هر یک از این ابعاد نیازهایی دارد. به منظور برآورده ساختن نیازهای خود ناچار گردید تا به صورت اجتماعی زندگی کند و در این شرایط نیاز به داشتن وسیله ارتباطی در حد بالایی احساس شد. ابتدا به  زبان اشاره‌ای روی آورد اما به دلیل محدودیت‌های این زبان، به خلق زبان کلامی نیاز پیدا کرد و برای پاسخگویی آن به زبان کلامی و بعد هم نوشتاری پرداخت. این موضوع امروزه به حدی تنوع دارد که حدود 4000 زبان را می‌توان در دنیای امروزی شناسایی نمود. (وزیرنیا، 1379).

 

دانلود تجربیات مدون تدریس زبان و ادبیات عرب

 



تجربیات مدون دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی

تجربیات مدون تدیس دبیر جغرافیا در 30 صفحه ورد قابل ویرایش اماده ارائه با فرمت doc

دانلود تجربیات مدون دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی

تجربیات مدون دبیر جغرافیا 
 روش تدریس دبیر جغرافی 
دانلود تجربیات تدریس جغرافیا 
دانلود تجربیات مدون تدریس دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 24 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

فهرست

عنوان                                                                                      صفحه

مقدمه:                                                                               2

الف-شیوه های تدریس:                                                            3

 موانع ومحدودیتهای آموزش درس جغرافیا:                                     3

عوامل موثر در یادگیری                                                            6       

شیوه‌های نوین یاددهی و یادگیری در جغرافیا                                   8

مقررات روش بیان افکار و ایده‌های آنی                                           9

مرحله جمع‌بندی مطالب:                                                          10

روش های فعال در آموزش جغرافیا                                           11

آمادهسازی کلاس برای ارائه نتایج کار .                                      15

   روش آمورش سخنرانی

   چگونه می توان یک روش غیرفعال را به روش فعال تبدیل کرد      19

روش تدریس فعال اکتشافی                                                    21

  راهکارهای اجرایی:                                                                24

   موانع ومحدودیتهای ارزشیابی درس جغرافیا:                                 27

نتیجه‌گیری                                                                         29

مقدمه:

 بدون تردید همه ی علوم مفیدند اما برخی ازآنها درزندگی حال وآینده ی ما نقش بیشتری دارند. یکی آز آن علوم،علم جغرافیا می باشد.جغرافیا علمی است که به روابط متقابل انسان ومحیط به منظور بهترشدن شرایط رندگی انسان می پردازدو یک علم کاربردی وبه روز ودر یک جمله می توان گفت یک دانش تخصصی می باشد .جغرافیابرخلاف علوم دیگرمانند فلسفه،روانشناسی و... مبتنی براصول عینی وپدیده های روبه رو ست که درمحیط وفضای زندگی انسان قابل دیدن هستند ازطرف دیگرجغرافیا یا علومی مانند زمین شناسی،خاکشناسی،آب وهواشناسی وریاضیات ارتباط نزدیک دارد.به گفته ی جورج کیش استاد جغرافیا دردانشگاه میشیگان امریکا(عمرجغرافیا باعمرانسان ساکن سیاره ی زمین برابر است) که بیانگرارزش واهمیت جغرافیا وهمگام بودن آن باحیات انسان می باشد. بنابراین پیشرفت این دانش نیازمند نگرش واندیشه ی بیشتری می باشد.

برای آموزش بهتر جغرافیا درمدارس موانع ومشکلات مهمی وجوددارد که می توان آنهارادردوبخش اساسی موردبررسی  وتحلیل قراردادکه این موانع شامل دوبخش اصلی یعنی شیوه های تدریس وارزشیابی می باشند.

 

دانلود تجربیات مدون دبیر جغرافیا جهت ارتقا رتبه شغلی



تجربیات مدون دبیر رشته برق جهت ارتقا رتبه با عنوان انواع کلیدهای برق

تجربیات مدون دبیر رشته برق جهت ارتقا رتبه با عنوان انواع کلیدهای برق در 30 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc

دانلود تجربیات مدون دبیر رشته برق  جهت ارتقا رتبه با عنوان انواع کلیدهای برق

تجربیات مدون دبیر برق کلیدهای برق  
انواع کلیدهای برق 
 دانلود تجربیات مدون دبیر هنرستان
  تحقیق کلیدهای برق
کسب درآمد اینترنتی
دانلود مقاله
دانلود نرم افزار
دانلود اندروید
دانلود پایان نامه
دانلود پروژه
دانلود پرسشنامه 
دانلود فایل
دانلود پاورپوینت
دانلود نمونه سوالات 
کار در منزل
دانلود آهنگ
دانلود سریال
دانلود فیلم
دانلود کتاب
دسته بندی تجربیات فرهنگیان
فرمت فایل word
حجم فایل 36 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 30

مقدمه

 فیوز به منظور حفاظت تأسیسات روشنائی، برق صنعتی، سیم و کابل و ماشین آلات در برابر اضافه بار و  جریان اتصال کوتاه از فیوز، کلید- فیوز و کلیدهای اتوماتیک استفاده میگردد. لیکن به لحاظ اینکه  اولا  فیوزها همیشه نمی توانند عمل حفاظت موضعی و سلکتیو را در انواع مختلف شبکه ها بطور کامل و بدون خطا انجام دهند و در ثانی بعلت اینکه در شبکه سه فاز در موقع ازدیاد جریان اغلب  قطع سه فاز بطور همزمان لازم و ضروری است لذا نمی توان همیشه از فیوز و کلید- فیوز استفاده  کرد. در ضمن در بعضی از شبکه های توزیع می بایست به محض برگشت جریان (ولتاژ) یا افت  بیش از حد مجاز ولتاژ، مدار بطور خودکار قطع و آلارمهای لازم ایجاد گردد. همچنین در بعضی موارد

دانلود تجربیات مدون دبیر رشته برق  جهت ارتقا رتبه با عنوان انواع کلیدهای برق

 

 

 

 



  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی