نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران
بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران
دانلود پایان نامه بررسی و نقش فرآیند ارتباطات در عملکرد مدیران سازمان ملی جوانان و نهادهای تابعه شهر تهران در 164 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc |
![]() |
دسته بندی | پایان نامه |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 1497 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 164 |
1- بین فرآیند ارتباطات و عملکرد مدیران رابطه وجود دارد.
2- مدیران بر این اعتقادند که کنترل رفتار سازمانی پرسنل از طریق آنها نسبتاً خوب انجام می شود.
3- مدیران بر این اعتقادند که در پرسنل ایجاد انگیزه می کنند.
4- مدیران بر این اعتقادند که عواطف و احساسات(روحیه) پرسنل چندان مهم تلقی نمی شود.
فصل دوم: ادبیات و پیشینه پژوهش
1-1-2- سابقه تاریخی و نقش ارتباطات 12
4-1-2- هدف از برقراری ارتباط 17
6-1-2- محاسن ارتباطات غیر رسمی 22
11-1-2- ارتباطات سازمانی به عنوان یک فرآیند متقابل 31
12-1-2- موانع برقراری ارتباط 32
14-1-2- نقش ادراک در ارتباطات 45
16-1-2- ویژگی یک ارتباط مؤثر 49
17-1-2- رفتار تأثیر گذار چیست 50
18-1-2- نقش بیان مؤثر در ارتباطات 50
19-1-2- چگونگی اثر بخشی و ارتقاء ارتباطات 52
21-1-2- نقش شما در بهبود ارتباطات 53
22-1-2- ارتباطات محور توسعه 55
24-1-2- انواع ارتباطات در سازمان 59
25-1-2- اهمیت ارتباطات سازمانی 63
26-1-2- مدیریت ارتباطات سازمانی 65
27-1-2- اهمیت ارتباطات در مدیریت 65
28-1-2- ارتباطات و مشکلات مدیریت 69
2-2-2- دیدگاههای تاریخی در مورد عملکرد 72
3-2-2- تعریف ارزشیابی عملکرد 73
5-2-2- استفاده از مدل ACHIEVE 77
6-2-2- سه کنش مدیریت عملکرد 81
11-2-2- تجدید نظر در عملکرد ممکن است عملکرد را کم اهمیت جلوه دهد 88
12-2-2- الگوی بهبود عملکرد مدیریت 92
3-3- نمونه و روش نمونه گیری 105
5-3- چگونگی تعیین روایی و پایایی ابزار پژوهش 107
6-3- روش تجزیه و تحلیل داده ها 107
فصل چهارم: تجزیه و تحلیل داده های آماری
فصل پنجم: نتیجه گیری و پیشنهاد
1-1-5- تفسیر سوال اصلی پژوهش 127
2-1-5- تفسیر سوالات فرعی پژوهش 127
1-2-1-5- تفسیر سوال فرعی اول پژوهش 127
2-2-1-5- تفسیر سوال فرعی دوم پژوهش 128
3-2-1-5- تفسیر سوال فرعی سوم پژوهش 128
4-2-1-5- تفسیر سوال فرعی چهارم پژوهش 129
3-5- محدودیتها و مشکلات پژوهش 130
جدول شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب جنسیت 115
جدول شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب میزان تحصیلات 116
جدول شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سابقه خدمت 117
جدول شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب رشته تحصیلی 118
جدول شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال اول پژوهش 119
جدول شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش 120
جدول شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال دوم پژوهش 121
جدول شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال سوم پژوهش 122
جدول شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر حسب سوال چهارم پژوهش 123
جدول شماره (4-10) شاخصهای آمار توصیفی سوال اول 124
جدول شماره (4-11) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی اول پژوهش 125
جدول شماره (4-12) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش 126
جدول شماره (4-13) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 126
جدول شماره (4-14) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی دوم پژوهش 127
جدول شماره (4-15) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 127
جدول شماره (4-16) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی سوم پژوهش 128
جدول شماره (4-17) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی دوم پژوهش 128
جدول شماره(4-18) شاخصهای آمار توصیفی سوال فرعی چهارم پژوهش 129
جدول شماره (4- 19) آزمون نمونه های مستقل سوال فرعی چهارم پژوهش 129
جدول شماره (4-20) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند 130
نمودار شماره (2-1) مفهوم فایول از پل ارتباطی 14
نمودار شماره (2-2) مدل فرایند ارتباطات 31
نمودار شماره (2-3) مدل برلو از ارتباطات 33
نمودار شماره (2-4) سیستم اطلاعات 45
نمودار شماره (2-5) مراحل مختلف فرایند تصمیم گیری 47
نمودار شماره (2-6) مدل ماهواره ای عملکرد سازمانی 77
نمودار شماره (2-7) موضع گیری برای عملکرد آینده 78
نمودار شماره (2- 8) ارتباط اجزای الگوی بام 98
نمودار شماره (2- 9) مدیریت عملکرد 100
نمودار شماره (4-1) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک جنسیت 115
نمودار شماره (4-2) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک میزان تحصیلات 116
نمودار شماره (4-3) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک سابقه خدمت 117
نمودار شماره (4-4) توزیع فراوانی پاسخگویان به تفکیک رشته تحصیلی 118
نمودار شماره (4-5) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی اول پژوهش 119
نمودار شماره (4-6) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش 120
نمودار شماره (4-7) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی دوم پژوهش 121
نمودار شماره (4-8) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی سوم پژوهش 122
نمودار شماره (4-9) توزیع فراوانی پاسخگویان بر اساس سوال فرعی چهارم پژوهش 123
نمودار شماره (4-10) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند 130
نمودار شماره (4-11) اولویت بندی عوامل به تفکیک مدیر و کارمند 130
- 16/02/21