مقاله لزوم استفاده از حسابداری رایانه ای در شرکتهای بیمه
لزوم استفاده از حسابداری رایانه ای در شرکتهای بیمه
دانلود مقاله لزوم استفاده از حسابداری رایانه ای در شرکتهای بیمه در 30 صفحه ورد قابل ویرایش آماده ارائه با فرمت doc |
![]() |
دسته بندی | حسابداری |
فرمت فایل | docx |
حجم فایل | 25 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 30 |
اهم مواردی که در عملیات حسابداری شرکتهای خدمات بیمهای پرداخته می شود ۲
۱- لزوم انجام عملیات حسابداری بصورت رایانه ای و اعلام مشخصات نرم افزار: ۲
۲- لزوم معرفی مدیر مالی یا حسابدار (مسئول عملیات حسابداری و مالی) به مجتمعها: ۳
۳- نگهداری اسناد و مدارک حسابداری بصورت مدون: ۴
۴- افتتاح حساب بانکی(جاری دریافت بیمهگری و جاری پرداخت بیمهگری): ۴
۵- فروش غیر نقد و نحوه وصول چکها و اقساط: ۷
۶- لزوم تسویه مانده حسابهای فیمابین قبلی: ۸
۷- لزوم همکاری شرکتهای نمایندگی صرفاً با یکی از واحدهای اجرائی شرکت: ۹
۸- لزوم ارائه مفاصا حساب مالیاتی و صورتهای مالی اساسی: ۱۰
نحوه ثبت حسابها و نگهداری دفاتر: ۱۱
نحوه ثبت حسابها و صدور اسناد حسابداری: ۱۱
۱- ثبت حساب مربوط به فروش بیمه نامه ها (کلیه رشته ها) ۱۲
۱-۱- فروش بیمه نامه بصورت ۱۰۰% نقد ۱۲
۲-۱- فروش بیمه نامه بصورت دریافت چک ۱۲
۳-۱- فروش بیمه نامه بصورت اقساطی (بدهکاران بیمه) ۱۴
۴-۱- بیمه نامه های عمر و پس انداز ۱۶
۲- ثبت عملیات مربوط به صدور الحاقیه های برگشتی ۱۷
۳- ثبت عملیات مربوط به پرداخت خسارت ۱۹
۱-۴- استفاده از اعلامیه های فیمابین: ۲۰
۴-۴- چگونگی ثبت بیمه نامه های ارزی ۲۶
۱- لزوم انجام عملیات حسابداری بصورت رایانه ای و اعلام مشخصات نرم افزار:
۲- لزوم معرفی مدیر مالی یا حسابدار (مسئول عملیات حسابداری و مالی) به مجتمعها[۱]:
- 16/02/25