کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده
بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت بازاریابی؛ مدیریت رابطه سودمند با مشتری( فصل اول کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 289 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 32 |
شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با
مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
دانلود پاورپوینت شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری (فصل دوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) |
پ |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1244 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 31 |
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
این کتاب با عنوان "شرکت و استراتژی بازاریابی،همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری" در 31 اسلاید می باشد
برنامه ریزی استراتژیک در سطح شرکت: تعریف کردن نقشهای بازاریابی
مشخص کردن اهداف و مقصودهای شرکت
تجزیه و تحلیل پرتفولیو فعلی کسب و کار
ماتریس رشد -سهم گروه مشاورین بوستون
ایجاد استراتژی برای رشد و کوچک کردن
برنامه ریزی بازاریابی: همکاری برای ایجاد رابطه با مشتری
مدیریت استراتژی بازاریابی و آمیخته بازاریابی
محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده) |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 521 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 20 |
محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت محیط بازاریابی (فصل سوم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل سوم این کتاب با عنوان "محیط بازاریابی" در 20 اسلاید می باشد
نیروهای اصلی در محیط کلان شرکت
افزایش تأکید بر عملهای مسئولانه اخلاقی و اجتماعی
بازاریابی در محیطی مستقل عمل نمی کند، بلکه محیط آن پیچیده و کاملاً در حال تغییر است.
نیروهای محیطی اساسی یعنی ترکیب جمعیتی، اقتصادی، طبیعی، فن آوری، سیاسی، و فرهنگی، فرصتهای بازاریابی
را شکل داده، تهدیدهایی مطرح می کنند، و بر توانایی شرکت در چگونگی خدمت رسانی به مشتریان
و برقراری رابطه سودمند با آنها تأثیر می گذارند. برای درک بازاریابی و تهیه استراتژیهای مؤثر،
ابتدا باید محیطی که بازاریابی در آن انجام می شود را بشناسیم.
مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده) |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 370 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 25 |
مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت مدیریت اطلاعات بازاریابی (فصل چهارم کتاب اصول بازاریابی کاتلر و آرمسترانگ ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
این کتاب با عنوان "مدیریت اطلاعات بازاریابی" در 25 اسلاید می باشد که می تواند
به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
فرایند سیستم اطلاعات بازاریابی
تشخیص نیازها به اطلاعات بازاریابی
توزیع و استفاده از اطلاعات بازاریابی
بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دانلود پاورپوینت بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) در 37 اسلاید |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 1566 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 37 |
بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان (فصل پنجم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس
مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد.
این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل پنجم این کتاب با عنوان " بازار مصرفی و رفتار مصرف کنندگان "
در 37 اسلاید می باشد که می تواند به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد.
این فایل شامل بخشهای عمده زیر است:
عوامل مؤثر بر رفتار مصرف کننده
مراحل فرآیند انطباق با محصول جدید
طبقه بندی انطباق پذیران بر اساس زمان نسبی انطباق با نوآوریها
بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 389 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 21 |
بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
عنوان: دانلود پاورپوینت بازار تجاری و رفتار خریدار تجاری (فصل ششم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)
خرید مجدد مستقیم (Straight Rebuy)
خرید مجدد اصلاح شده (Modified Rebuy)
شرکت کنندگان در فرایند خرید تجاری
- 16/03/27