بررسی رابطه موجود امکانات آموزشی مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت دانش آموزان
بررسی رابطه موجود امکانات آموزشی و همکاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان
پایان نامه و پروژه پایانی بررسی رابطه موجود امکانات آموزشی و همکاری مدیر بر رضایت شغلی معلمان و نقش آن در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان در 152 صفحه ورد قایل ویرایش با فرمت doc |
![]() |
دسته بندی | روانشناسی و علوم تربیتی |
فرمت فایل | word |
حجم فایل | 707 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 152 |
2-1-5-2- الگوی پورتر – لالر [1]
2-1-5-6- نظریه سلسله مراتب نیازهای مزلو [4]
2-1-5-7- نظریه دو عاملی هرزبرگ[5]
2-1-5-9- نظریه ویژگیهای ضروری شغل
2-1-5-11- تئوری دوعاملی انگیزش و بهداشت
2-1-5-12- نظریه کامروایی نیازی:
2-1-7- عوامل موثر بر رضایت شغلی
2-1-9- شاخصها و پیامدهای رضایت و عدم رضایت شغلی
2-1-9-3- تخلف و رفتارهای ضد تولیدی
2-1-9-4- انگیزه و عملکرد[7] کارکنان:
2-1-9-5- فعالیتهای اتحادیهگرایی:
2-2- بخش دوم: نقش مدیر در رضایت شغلی
1- سبک دستوری یا وظیفه مدار قوی و رابطه مدار ضعیف
2-سبک ارشادی یا وظیفه مدار قوی و رابطه مدار قوی
3- سبک مشارکتی یا سبک وظیفه مدار ضعیف و رابطه مدار قوی
4-سبک تفویضی یا وظیفه مدار ضعیف و رابطه مدار ضعیف
2-3- بخش سوم:عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی
عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدائی:
هوش[8] و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
انگیزش[9] و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی:
خانواده و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
ارزشیابی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی :
تحقیقاتی که در زمینه رضایت شغلی در خارج از کشور صورت گرفته
برخی از تحقیقات که دراین زمینه درایران صورت گرفته است:
جمع آوری یافته های تحقیق و تحلیل آنها
رابطه رضایت شغلی با تجهیزات آموزشی
رابطه رضایت معلمین با استفاده از وسایل پیشرفته مثل کامپیوتر
رابطه رضایت معلم با گردشهای علمی
فضای فیزیکی محیط کار در بهتر انجام دادن وظایف
استفاده از مجلات رشد در بهتر انجام دادن وظایف
میزان رضایت از امکانات آموزش و پرورش
استفاده از امکانات کتابخانه ای در بهتر انجام دادن وظایف
تلاش مدیر برای تهیه امکانات آموزشی
فراهم سازی امکان گردشهای علمی توسط مدیر
ارزشیابی مدیر از معلمان طبق اصول و ضوابط
تلاش مدیر برای بالابردن سطح دانش
تشویق مدیر مدرسه در بهتر انجام دادن وظایف معلم
مشارکت معلم در تصمیم گیریهای مدرسه
همکاری مدیر مدرسه در پیشرفت تحصیلی
استفاده از مجلات تخصصی و علمی در پیشرفت تحصیلی
برقراری رابطه دوستانه با دانشآموزان در پیشرفت تحصیلی
نقش بالابردن آموزش در خانواده در پیشرفت تحصیلی
حمایتهای مالی و عاطفی مدیر در رشد تحصیلی
امکانات و فضای آموزشی در پیشرفت تحصیلی
واگذاری مسئولیت در تدریس به دانش آموزان در پیشرفت تحصیلی
2-1-5-2- الگوی پورتر – لالر [1]
2-1-5-6- نظریه سلسله مراتب نیازهای مزلو [4]
2-1-5-7- نظریه دو عاملی هرزبرگ[5]
2-1-5-9- نظریه ویژگیهای ضروری شغل
2-1-5-11- تئوری دوعاملی انگیزش و بهداشت
2-1-5-12- نظریه کامروایی نیازی:
2-1-7- عوامل موثر بر رضایت شغلی
2-1-9- شاخصها و پیامدهای رضایت و عدم رضایت شغلی
2-1-9-3- تخلف و رفتارهای ضد تولیدی
2-1-9-4- انگیزه و عملکرد[7] کارکنان:
2-1-9-5- فعالیتهای اتحادیهگرایی:
2-2- بخش دوم: نقش مدیر در رضایت شغلی
1- سبک دستوری یا وظیفه مدار قوی و رابطه مدار ضعیف
2-سبک ارشادی یا وظیفه مدار قوی و رابطه مدار قوی
3- سبک مشارکتی یا سبک وظیفه مدار ضعیف و رابطه مدار قوی
4-سبک تفویضی یا وظیفه مدار ضعیف و رابطه مدار ضعیف
2-3- بخش سوم:عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی
عوامل موثر در پیشرفت تحصیلی دانش آموزان مقطع ابتدائی:
هوش[8] و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
انگیزش[9] و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی:
خانواده و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی
ارزشیابی و تاثیر آن بر پیشرفت تحصیلی :
تحقیقاتی که در زمینه رضایت شغلی در خارج از کشور صورت گرفته
برخی از تحقیقات که دراین زمینه درایران صورت گرفته است:
معلمان رابطه ای ندارد. (خانم یزدانی ، پایان نامه 80-79)
- 16/03/29