دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار
عنوان دانلود پاورپوینت استراتژیهای بازاریابی در مرحله افول بازار دسته مدیریت فرمت پاورپوینت تعداد اسلاید40 مقدمه بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود در چرخه حیات محصول می شوندبا کاهش فروش و سودآوری،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باق |
![]() |
دسته بندی | مدیریت |
فرمت فایل | pptx |
حجم فایل | 367 کیلو بایت |
تعداد صفحات فایل | 40 |
بیشتر محصولات به دلایل مختلف مانند تغییرات و پیشرفتهای تکنولوژی
و همپنین تغییر نیاز مشتریان سرانجام وارد مرحله ی پیری یا افول خود
در چرخه حیات محصول می شوند.با کاهش فروش و سودآوری
،بعضی از شرکتها صنعت را ترک خواهند کرد وشرکتهای باقیمانده نیز ممکن است
حجم تولیدات خود را کاهش دهند ،آنها می توانند به سوی بخشهایی از یک بازار کوچکتر
عقب نشینی کنند بودجه مربوط به ترویج محصولات خود را کاهش دهند
و محصولات خود را با قیمت پاییین تری عرضه نمایند .
این فایل با فرمت پاورپوینت و در 40 اسلاید شامل بخشهای زیر می باشد:
خصوصیات سیستم مدیریتی در مراحل چرخه عمر محصول
متغیرهای وضعیتی استراتژی برداشت
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراژی برداشت
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی حفظ
متغیرهای وضعیتی استراتژی بازمانده سودآور
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بازمانده سودآور
متغیر های وضعیتی استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
استراتژی عوامل آمیخته بازاریابی برای استراتژی بخش بازار بسیار خاص و کوچک
ماتریس نقاط مرجع استراتژی های مرحله افول
تعیین جایگاه واحدهای تجاری استراتژیک در ماتریس لیتل
مرحله عمر کالا و موقعیت رقابتی
عوامل تعیین کننده جذابیت بازار
مهم ترین دلایل وفاداری مشتریان به یک شرکت
- 16/04/10