سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

عنوان دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده) دسته مدیریت (مدیریت بازاریابی) فرمت پاورپوینت (قابل ویرایش) تعداد اسلاید 27 اسلاید کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و کارشناسی ارشد می باشد

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

کتاب اصول بازاریابی فییلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده 
استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)
تقسیم بندی بازار
تقسیم بندی بازارهای مصرفی
تقسیم بندی جغرافیایی
تقسیم بندی جمعیت شناختی
تقسیم بندی روانشناختی
تقسیم بندی رفتاری
متغیرهای تقسیم بندی رفتاری
تقسیم بندی بر اساس چند مبنا
تقسیم ب
دسته بندی مالی
فرمت فایل pptx
حجم فایل 393 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 27
دسته: مدیریت (مدیریت بازاریابی)

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید: 27 اسلاید

کتاب اصول بازاریابی تالیف فیلیپ کاتلر و گری آرمسترانگ ترجمه بهمن فروزنده

از جمله منابع مهم درس مدیریت و اصول بازاریابی در سطح کارشناسی 

و کارشناسی ارشد می باشد. این فایل شامل پاورپوینت کامل و جامع فصل هفتم این کتاب با عنوان

  " استراتژی بازایابی مشتری مدار "  در 27 اسلاید می باشد که می تواند

به عنوان سمینار در کلاس و ارائه کلاسی مورد استفاده قرار گیرد. این فایل شامل بخشهای عمده  زیر است:

مقدمه

تقسیم بندی بازار

تقسیم بندی بازارهای مصرفی

تقسیم بندی جغرافیایی

تقسیم بندی جمعیت شناختی

تقسیم بندی روانشناختی

تقسیم بندی رفتاری

متغیرهای تقسیم بندی رفتاری

تقسیم بندی بر اساس چند مبنا

تقسیم بندی بازارهای تجاری

تقسیم بندی بازاریابی بین المللی

الزامات تقسیم بندی مؤثر

بازاریابی هدفمند

ارزیابی قسمت های بازار

انتخاب قسمتهای بازار هدف

استراتژی های بازاریابی هدفمند

بازاریابی غیر متمایز

بازاریابی متمایز

بازاریابی متمرکز

بازاریابی خرد

انتخاب استراتژی بازاریابی هدفمند

دانلود دانلود پاورپوینت استراتژی بازایابی مشتری مدار (فصل هفتم کتاب اصول بازاریابی کاتلر ترجمه فروزنده)

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی