سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

Mehrdad | Wednesday, 27 April 2016، 12:43 PM

چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

دانلود چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان
دسته بندی روانشناسی و علوم تربیتی
فرمت فایل doc
حجم فایل 37 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 19

چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

فهرست مطالب

چکیده.............................................................................................................................................................................................................4

مقدمه..............................................................................................................................................................................................................5

بیان مساله......................................................................................................................................................................................................6

اهمیت مساله.................................................................................................................................................................................................7

اهداف تحقیق................................................................................................................................................................................................9

هدف کلی.......................................................................................................................................................................................................9

اهداف جزیی……………………………………………...……………………………….....….9

چارچوب نظری تحقیق ، پیشینه ی تحقیق...........................................................................................................................................9

نظریه ی انتظار معلم....................................................................................................................................................................................9

نظریه ی اسناد..............................................................................................................................................................................................9

نظریه ی کنترل اولیه................................................................................................................................................................................10

نظریه ی یادگیری اجتماعی....................................................................................................................................................................10

روابط میان معلم با دانش آموزان...........................................................................................................................................................11

نتیجه گیری................................................................................................................................................................................................17

پیشنهادها....................................................................................................................................................................................................18

منابع و ماخذ..............................................................................................................................................................................................19

منابع فارسی...............................................................................................................................................................................................19

منابع انگلیسی............................................................................................................................................................................................19

 

 چکیده

                                              معلم را مقامی آسمانی است                   مراو را قدرو عزت جاودانی است

نقش مهم معلمان در سلامت و سعادت و تعالی جامعه بر کسی پوشیده نیست هر جامعه ای طالع خود را در چگونگی کار معلم می بیند و او را اولین و آخرین امید در تربیت و پرورش نوباوگان و نسل اینده ی کشور می داند .احراز مقام والای معلمی چندان هم ساده نیست.معلم باید با دلسوزی و فداکاری از جان و دل زحمت بکشد تا نسلی تربیت شده و سالم به جامعه تحویل دهد.او باید با صبر و حوصله و متانت اخلاق سرمشق پاکی و راستی و نمونه ی یک انسان کامل و صادق برای فرزندان این مرز و بوم باشد .معلم همواره باید وجدانی پاک و رفتاری پسندیده و مهر آمیز داشته باشد .وقتی در جامعه ای شغل معلمی را همطراز شغل انبیاء می دانند چه عزت و حرمتی بالاتر از این می توان بر معلم نثار کرد.

 

واژگان کلیدی:معلم-رابطه-دانش آموز.

 

دانلود چگونگی رابطه ی معلم با دانش آموزان

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی