سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd

سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd

دانلود سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd

سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd 
 شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd 
تحقیق شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd 
دانلود  شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd 
پروژه شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd 
پایان نامه شبیه سازی هیدرو
دسته بندی سمینار
فرمت فایل pdf
حجم فایل 303 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 38

سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd

فایل بصورت PDF

 

هندسی شیمی – محیط زیست

چکیده

پیل سوختی دستگاهی است الکتروشیمیایی که انرژی شیمیایی حاصل از یک واکنش شیمیایی را به انرژی الکتریکی مفید تبدیل می کند. تبدیل انرژی در پیل سوختی تبدیل مستقیم انرژی شیمیایی به انرژی الکتریکی است.

مقدمه

سوخت های فسیلی منابع انرژی رو به زوالی هستند که جامعه روبه توسعه انسانی را در آینده ای نه چندان دور دچار کمبود سوخت می سازد. با رشد سریع جمعیت و رسیدن آن به مرز 10 میلیارد نفر تا 50 سال دیگر نیاز به منابع پایان پذیر سوخت افزایش خواهد یافت. از طرفی وسعت آلودگی ناشی از سوخت های فسیلی زندگی در کره خاکی را دچار مشکل ساخته است. در این ارتباط شاهد قوانین سخت زیست محیطی و تخصیص اعتبارهایی برای تحقیق در زمینه بهره برداری از انرژی های نو بوده ایم. به هر ترتیب ضرورت انتخاب جایگزین مناسب، ارزان قیمت و تمیز برای سوخت های فسیلی آشکار است . از جمله انرژی الکتریکی تولید شده به وسیله پیل های سوختی است، که به دلیل بازدهی بسیا ر بالا و عدم آلایندگی محیط زیست ونیز مصرف هیدروژن به عنوان سوخت، در حال حاضر راه حل مناسبی جهت عبور از تنگنای انرژی و آلودگی محیط زیست می باشد (گاز هیدروژن را می توان از منابع انرژی تجدید پذیر و تجدید ناپذیر بدست آورد، امروزه اقتصادی ترین روش تولید هیدروژن استفاده از گاز طبیعی است)

پیل های سوختی بسیار کمتر از سوخت های فسیلی باعث آلودگی هوا می شوند، چون تنها خروجی آنها آب خالص است (در صورتی که از متانول به عنوان سوخت استفاده شود، آلاینده های خروجی مقدار بسیار ناچیزی منوکسیدکربن و اکسیدهای نیتروژن هستند که در حین تبدیل سوخت حاصل می شوند). بازدهی پیل های سوختی حدود سه برابر موتورهای احتراق داخلی است (بازدهی پیل سوختی 40 تا 60 درصد است. در حالی که بازدهی خودروهای دارای موتور احتراق داخلی، کمتر از 17 درصد می باشد). پیل های سوختی دارای قسمت یا قسمت های متحرک نیستند . بنابراین به تعمیر یا تعویض قطعات احتیاج ندارند. صدای ناشی از کار پیل های سوختی بسیار کمتر از صدای موتور خودروهای احتراق داخلی است و احتمال انتقال پیل های سوختی از یک خودرو از کار افتاده به خودرو دیگر وجود دارد. ابعاد استفاده از پیل های سوختی بسیار گسترده است. به عنوان مثال می توان از آنها در زیر دریایی ها، سفینه های فضایی، کشتی ها، هواپیماها و ... استفاده کرد و یا آنها را در خودروها اعم از اتوبوس ها، کامیون ها، مینی بوس و سواری ها بکار برد. در مناطق دور افتاده که امکان استفاده از شبکه برق سراسری وجود ند ارد (روستاها) می توان از آنها به مثابه نیروگاه استفاده کرد. همچنین می توانند منبع تأمین نیروی برق برای مناطق حساسی نظیر بانک ها، مراکز معاملات سهام، بیمارستان ها و مراکز رایانه ای باشند

.

دانلود سمینار شبیه سازی هیدرودینامیکی راکتورهای هوایی با استفاده ازcfd

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی