سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع §در این بخش شما خواهید آموخت §کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند §چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم §چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم §چگونه

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء c
دسته بندی سی پلاس پلاس
فرمت فایل pptx
حجم فایل 3762 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 108

 پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

همراه با اسلاید متن اصلی و ترجمه این موضوع

§در این بخش شما خواهید آموخت :
§کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای چه هستند .
§چگونه یک کلاس تعریف کنیم و از آن برای به وجود آوردن یک شیء استفاده کنیم .
§چگونه توابع عضو را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم رفتار آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه عضوهای داده ای را در یک کلاس تعریف کنیم تا بتوانیم ویژگی های آن کلاس را پیاده سازی کنیم .
§چگونه یک تابع عضو از یک شی ء را برای انجام وظیفه اش فراخوانی کنیم .
§تفاوت های بین عضو های داده یک کلاس و متغیرهای عمومی یک تابع .
§چگونه از یک سازنده (constructor) برای اطمینان از اینکه اطلاعات مربوط به یک شیء در هنگام به وجود آوردن آن شیء مقدار دهی اولیه شده است ، استفاده کنیم .
§چگونه کلاسی طراحی کنیم که ظاهر آن مجزا از پیاده سازی اش باشد و امکان استفاده مجدد از آن تقویت شده باشد .

مقدمه

  1. 2 کلاس ها ، اشیاء ، توابع عضو ، عضوهای داده ای .
  2. 3 مروری بر مثال های بخش .
  3. 4 تعریف یک کلاس با استفاده از تابع عضو .
  4. 5 تعریف یک تابع عضو با استفاده از پارامتر .
  5. 6 عضوهای داده، توابع set و get.
  6. 7 مقداردهی اولیه به اشیاءبا استفاده از سازنده ( constructor) .
  7. 8 قرار دادن یک کلاس در یک فایل جدا برای استفاده مجدد .
  8. 9 جداکردن ظاهر از پیاده سازی .
  9. 10 معتبر سازی اطلاعات با استفاده از توابع set
  10. 11 (اختیاری) مطالعهء موردی در مهندسی نرم افزار : شناساندن کلاس ها در ATM (سند نیازمندی ها)
  11. 12 پایان

 

دانلود پاورپوینت آموزش مقدمه ای بر کلاسها و اشیاء ++c

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی