سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی در حجم 18 اسلاید همراه با تصاویر و توضیحات کامل در قالب فایل پاورپوینت قابل ویرایش ویژه ارائه کلاسی برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی

دانلود دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی
عوامل موثر بر تصمیمات خرید
میزان درگیری مشتری
مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند
مصرف کنندگان و بنگاه ها
تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان
موقعیتهای سه گانه خرید
انواع مدلهای تصمیم گیری مارک
مدل تصمیم گیری شناختی
مدل تصمیم گیری تجربی 
مدل تصمیم گیری عادتی تکراری
مراحل تصمیم
دسته بندی مدیریت
فرمت فایل pptx
حجم فایل 2025 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 18

عنوان: دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

فرمت: پاورپوینت (قابل ویرایش)

تعداد اسلاید:18 اسلاید

دسته: مدیریت بازاریابی -اصول بازاریابی-ارتباطاات بازاریابی

این فایل در زمینه " فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی " در حجم 18 اسلاید بصورت بسیار زیبا طراحی شده  است که می تواند به عنوان سمینار در کلاس برای درسهای مدیریت بازاریابی، اصول بازاریابی در سطح کارشناسی و درس ارتباطاات بازاریابی در سطح کارشناسی ارشد رشته های مدیریت و مدیریت اجرایی ارائه شده و مورد استفاده قرار گیرد . بخشهای عمده این فایل شامل موارد زیر است:

مقدمه

عوامل موثر بر تصمیمات خرید

میزان درگیری مشتری

مشتریان فعلی و مشتریان احتمالی علاقمند

مصرف کنندگان و بنگاه ها

تفاوت بین تصمیم گیری بنگاه ها و مصرف کنندگان

موقعیتهای سه گانه خرید

انواع مدلهای تصمیم گیری مارک

مدل تصمیم گیری شناختی

مدل تصمیم گیری تجربی

مدل تصمیم گیری عادتی- تکراری

مراحل تصمیم گیری مارک

شناسایی مسئاله و فرصت

جستجوی اطلاعات

ارزیابی انتخابها

رفتار و اقدام

بازنگری تصمیم خرید

مدلهای سلسله مراتب

مدل فکر / احساس / عمل

چهار مسیر برای تصمیم مارک

دانلود دانلود پاورپوینت فرآیند تصمیم مارک در بازاریابی

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی