سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

Mehrdad | Wednesday, 31 August 2016، 01:32 PM

مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

دانلود مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

مقاله هویت ملی و راهکارهای آن
دسته بندی پژوهش
فرمت فایل doc
حجم فایل 16 کیلو بایت
تعداد صفحات فایل 28

مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

فهرست:

ارایه راهکارهای حفظ هویت ملی و اسلامی مهمترین وظیفه محققان است

هویت ملی مذهبی ایرانیان

 ارتباط هویت ایرانی وتشیع

 هویت ملی ایرانیان ازنگاهی دیگر

 مهم ترین عناصرهویت ملی درایران

امام‌ خمینی‌ و هویت‌ ملی‌ و راهکارهای آن

امام‌ خمینی‌ و هویت‌ ملی‌ و راهکارهای آن

============================

ارایه راهکارهای حفظ هویت ملی و اسلامی مهمترین وظیفه محققان است

مشهد - خبرگزاری ایسکانیوز: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی گفت: ارایه راهکارهای حفظ فرهنگ و هویت ملی - اسلامی توسط پژوهشگران مهمترین وظیفه محققان است.

به گزارش روز شنبه باشگاه خبرنگاران دانشجویی ایران«ایسکانیوز» سید جواد جعفری در جشن پژوهش که به منظور تجلیل از پژوهشگران فرهنگی خراسان رضوی برگزار شد افزود: پژوهشگران باید در کنار مردم و سازمان های دولتی فعالیت های فرهنگی را توسعه دهند و مانع تخریب هویت و فرهنگ شوند.

وی ادامه داد: محققان باید قوانین اداره و نهادها را مطالعه کنند و در زمینه اجرای قوانین راهکارهای علمی پیشنهاد دهند و بدین صورت با این مراکز تعامل داشته باشند.

جعفری افزود:آشنایی با کسانی که طی سال در امر پژوهش فعالیت دارند، فقط در هفته پژوهش صورت می گیرد و این نشان دهنده مظلومیت این بخش است. وی اظهار داشت: در مورد مساله یابی و مساله شناسی در حوزه فرهنگ و اساسا برای هرحوزه ای که کار پژوهش انجام می‌دهد، محقق یا پژوهشگر باید با یک نگاه عمیق به دنبال مساله یابی و مساله شناسی باشد، متولیان و کارفرمایان نیز باید یک تشخیص مناسب از این امر داشته باشند و مساله را پیدا کرده و به محقق سفارش دهند.

جعفری با بیان اینکه خراسان رضوی با ارایه 30 عنوان پژوهش، در این عرصه پیشگام بوده است، مسأله یابی توسط محقق را یکی از مهمترین و اصلی ترین وظایف یک پژوهشگر عنوان کرد.

مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در ادامه تصریح کرد: تهاجم فرهنگی باعث می‌شود که دستاوردهای مردم، جامعه و دستاوردهایی که در طول تاریخ توسط مردم متمدن و فرهنگ پرور ایران به وجود آمده است، مورد تهدید قرار بگیرد.

...

هویت ملی مذهبی ایرانیان:

این واقعیت فرهنگی – اجتماعی آن چنان با شخصیت عموم ایرانیان آمیخته است که گاهی پیروان برخی ازنحله های فکری، کوشش کرده اند که یکی ازاین دوپایه هویت ایرانیان (ملی یا مذهبی) را حذف کنند، یا کم رنگ جلوه دهند با واکنش مردم روبروشده اند. واکنش مردم دربرابرکشف حجاب، تغییرمبدا تاریخ ایران ازهجری – شمسی به شاهنشاهی وحذف تاریخ نهضت ملی ایران ونمادآن (دکترمصدق) قبل وبعدازانقلاب، نموداراین واقعیت تاریخی است، واین مطلب را روشن می کند که مردم ایران به هویت ملی ومذهبی خود پا برجا بودند وسعی کردند این دواصل را با تمام وجود حفظ کنند وچنان این هویت دروجود شان ریشه دوانده بود که با کوچکترین چیزی که فکرمی کردند هویت ملی ومذهبی ایشان خدشه دارمی شود، به مقابله با آن می پرداختند.1

 هویت ملی با هویت ایرانی ، یکی نیست ونباید آنها را با هم مشتبه کرد ولی این به معنای نفی ارتباط بین این دو نیست. البته درحوزه فرهنگی ایرانی، هرزمان که درایران بحران هویت شکل گرفته، یک پاسخ داده شده است، انقلاب اسلامی ما پاسخی به یک بحران بود. همان طورکه شاهنامه فردوسی پاسخی بود به بحران هویت ناشی ازتفکربه اصطلاح امویان وشرایط آن زمان. هویت ایرانی به عنوان یک انگاره سیاسی ومذهبی به ساسانیان برمی گردد اما به عنوان یک مفهوم قومی، مذهبی وارضی سابقه دیرینه دارد، ...

دانلود مقاله هویت ملی و راهکارهای آن

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی