سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

سرو، سایت هر آنچه به دنبالش هستید.

سیستم دانلود فایل های دیجیتال

این وبلاگ به منظور دسترسی آسان کاربران دانشگاهی و عمومی در جهت یافتن انواع متنوع از فایل های دیجیتال طراحی شده است. این مهم با سایت های و فروشگا های معتبر فروش و دانلود فایل های دیجیتال همکاری دارد. از جمله این سایت ها می توان به :
forush.cero.ir
forush.etl24.com

بایگانی
آخرین نظرات

بازاریابی ویروسی چیست

Mehrdad | Wednesday, 21 September 2016، 08:41 AM

هدف بازاریابی ویروسی را می توان ایجاد یک کالای ویروسی و برند سازی آن کالا دانست. واتس آپ در حدود ۴۵۰ میلیون کاربر دارد. این عدد زمانی بسیار به چشم می آید که بدانیم واتس آپ حتی یک پنی در بازاریابی ماهانه برای جذب کاربر هزینه نکرده است و زمانی جذاب تر می شود که بدانیم چندی پیش فیسبوک برای خریدن واتس آپ در حدود ۱۶ بیلیون دلار پیشنهاد داده است. در واقع واتس آپ یک نمونه فوق العاده از یک محصول ویروسی است. سوال مهم این است که چگونه  کالا و یا خدمات خود را تبدیل به یک محصول و یا خدمات ویروسی کنیم؟ هدف بازاریابی ویروسی درواقع تبدیل یک کالا به یک محصول ویروسی است. برای این کار بهتر است شرکت هایی که بازاریابی ویروسی را به بهترین شکل ممکن انجام داده اند را بررسی کنیم.


http://minikar.com/


شرکت کوکاکولا: این شرکت در گذشته از محبوبیت بابانوئل در تبلیغات خود استفاده می کرد و اکنون در بازاریابی ویروسی به شدت هنرمندانه و زیرکانه عمل می کند. در تازه ترین هدف بازاریابی ویروسی خود به جای استفاده از لوگوی کوکاکولا از اسامی افراد بر روی قوطی های خود استفاده می کند. درواقع اسامی پرکاربرد را بر روی قوطی ها ثبت میکند و این امکان را فراهم کرده که افرادی با اسم های خاص هم بتوانند سفارش اسم خود را بدهند و افراد قوطی هایی را در دست میگیرند که مختص خود آنهاست.

  • Mehrdad

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی